Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Turundusalast infot leiab ka internetist
www.marketingprofs.com on üks minu lemmikkohti, mille kaudu end turunduse uute teemadega kursis hoida. Kajastatavate valdkondade hulka kuuluvad strateegia, turunduse mõõdikud, tarbija analüüs, müük, teenindus, CRM, globaalne turundus, reklaam, PR, otsingumootorid, e-maili turundus, sisu ja tekst, uuringu meetodid ning branding. Lisaks artiklitele on mitmedki põhiteemad käsitletud nõuandlike soovitustena. Artiklite ja soovitusjuhiste arv ületab hinnanguliselt poolt tuhandet.
Lihtne, arusaadav ja praktiline lehekülg, mis piisava järjepidevusega sunnib end täiendama. Iganädalane uudiskiri sisaldab nimelt viidet kuuele artiklile, mis viimasel ajal on lisandunud. Lisaks neil ka küsimuste vastuste vormis esitatud vastused päris elulistele küsimustele nagu näiteks, mis vahe on missioonil ja visioonil, kas brandi laiendused toimivad, kas reklaamis on parem suurem ulatus või sagedus jms. Kõige tugevam on nagu paljudel teistelgi lehekülgedel e-turundusse puutuv, kuid ka ülejäänud teemad on peaaegu ühtlaselt kõrge tasemega kaetud.
Hea on näha ka nn kuumade artiklite listi ja võrrelda seda oma eelistustega. Näiteks selle artikli kirjutamise ajal kuumemate teemade TOP4 on: kas klientide tagasiside peaks mõjutama turunduskommunikatsiooni; kas koduleheküljega seotud suured kulud on põhjendatud; kasutada tuleb positsioneerimise strateegiaid, mitte strateegilisi positsioone; müügi ja turunduse fookuses 2003 on teema: müü mulle raha (Sell Me The Money).
Meelelahutuseks on võimalik teha läbi ka kolm erineva raskusastmega küsimustikku, millest enne Sind on 100 vastuseks saanud ainult 3 tuhandetest vastajatest. Head proovimist!