Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Suzuki tegi Liana lihtsate vahenditega uueks autoks

    Suzuki on suutnud teha siiani veidi kummalise olekuga Lianast täiesti korraliku auto ja seda suhteliselt lihtsate vahenditega. Autol on uue kujuga põrkerauad, küljelaiendid, uus iluvõre jms, mis jätab temast sootuks teise mulje.
    Mis puudutab auto sisemust, siis see on täiesti uus. Siin ei ole endisest kõvast plastmassist veidra disainiga armatuurlauast ega elektroonilise kiirusenäiduga tabloost enam midagi järel. Tegemist on soliidse ja kvaliteetsest materjalist sisemusega, mis autosse istudes jätab autost hoopis meeldivama mulje. Enam ei pane tähelegi neid pisipuudusi, mis seniselt mudelilt alles jäänud: kallimate konkurentidega võrreldes pisut kõrgem müratase ja Suzuki kombel ülikerge gaasipedaal. Tagaistmelegi mahub vabalt pikemat kasvu kodanik vaatamata sellele, et auto ise on suhteliselt väike. Peale on kõrgust küll ja enamgi veel ja põlveruumi on piisavalt. Kahju vaid, et rooli saab liigutada üksnes üles-alla, suuremat kasvu inimene sooviks, et see käiks ka sisse-välja. Et käte asend roolil mugav oleks, ei saa istet väga taha lasta, parem jalg hakkab tihkelt vastu laia keskkonsooli nühkima.
    Kuid see on probleem, mis ei puuduta kaugeltki iga sõitjat, märksa laiemale publikule on olulisem hoopis see, et auto on hea varustusega, talle saab ka nelikvedu ning et ta hind on igati mõistlik. Baasmudel (1,3) maksab 169 900 krooni, varustuses on 2 turvapatja, 4 elektrilist aknatõstukit, elektriliselt reguleeritavad peeglid, roolilt juhitav integreeritud CD-stereo, istme- ja peeglisoojendused jms. 1,6-liitrise mootoriga variandile lisandub ABS+EBV, 4 turvapatja ja baashinnaks on 189 900 krooni, koos konditsioneeriga 199 900 krooni. Liana 4WD mudel maksab 219 900 krooni, autol on baasvarustuses konditsioneer ning 15tollised valuveljed. Kes nelikvedu ei soovi, võib sama raha eest osta automaatkäigukastiga auto, kui aga see on siiski vajalik, siis mõlemad korraga maksavad 235 900 krooni.
    Mis aga proovisõidul veel silma torkas: vähemalt uuena on Liana märksa janusem, kui tehnilistes andmetes märgitud. Keskmine kulu kippus vägisi jääma 10 liitri lähedale 100 km kohta, kuid see on põhjendatav sellega, et mootor ja nelikveosüsteem olid veel sisse sõitmata.
    Motorexil ulatas Japauto tegevdirektor Felor Pärnpuu Urmo Aavale ja tema kaardilugejale Kuldar Sikule üle uue Suzuki Liana võtmed. Suzuki Ignisega MM JWRC sarjas sõitvate meeste senine tänavasõiduauto oli Suzuki Grand Vitara, mille Japauto andis neile kasutada möödunud aastal.
    Nimi Liana ei tulene lihtsalt ilusast naisenimest, vaid tal on ka konkreetne tähendus. See on lühend väljendist life in a new age, mis tähendab elu uues põlvkonnas. Paljudes on Liana tekitanud küsimuse, mis klassi auto ta on. Justkui luukpära, aga ei ole ka, justkui mahtuniversaal, aga ei ole ka. Tootjad kirjeldavad teda järgmiselt: järskpära dünaamiline välimus, universaali mahukas pakiruum ja mahtuniversaali avar siseruum. Kokkuvõttes peetakse teda aga siiski väike-MPVks, ehk väikeseks mahtuniversaaliks.
  • Hetkel kuum
Toomas Kiho: mõelgem ka sellele, kas Nõmmest või Lasnamäest võiks saada eraldi omavalitsus
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Apranga käive kasvas aprillis 27 miljoni euroni
Leedu rõivaste jaeketi Apranga Grupi jaemüügi käive ulatus tänavu aprillis 27 miljoni euroni ja kasvas 2023. aasta aprilliga võrreldes 5 protsenti, teatas ettevõte börsile.
Leedu rõivaste jaeketi Apranga Grupi jaemüügi käive ulatus tänavu aprillis 27 miljoni euroni ja kasvas 2023. aasta aprilliga võrreldes 5 protsenti, teatas ettevõte börsile.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Raadiohommikus: kinnisvarast ja planeeringutest
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Hiiumaa plastitootja vajus miinusesse
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.