• OMX Baltic0,86%268,15
  • OMX Riga0,01%875,89
  • OMX Tallinn0,37%1 701,29
  • OMX Vilnius0,08%1 021,71
  • S&P 500−0,96%5 695,94
  • DOW 30−0,94%41 954,24
  • Nasdaq −1,18%17 923,9
  • FTSE 100−1,27%8 198,21
  • Nikkei 225−1%38 937,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,84
  • OMX Baltic0,86%268,15
  • OMX Riga0,01%875,89
  • OMX Tallinn0,37%1 701,29
  • OMX Vilnius0,08%1 021,71
  • S&P 500−0,96%5 695,94
  • DOW 30−0,94%41 954,24
  • Nasdaq −1,18%17 923,9
  • FTSE 100−1,27%8 198,21
  • Nikkei 225−1%38 937,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,84
  • 11.01.06, 11:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Enim arvuteid tootis ja müüs Ordi

Enim arvuteid - kokku 26 166 - suutis 2005. aastal toota ja müüa AS Ordi.
Ettevõtte teatel kasvatas Ordi 2005. aastal nii süle- kui ka lauaarvutite müüki 35 protsenti võrreldes eelneva aastaga. Ordi sülearvutite müük kasvas üle kolme korra võrreldes kogu Eesti sülearvutituru kahekordse kasvuga. Kodumaiste sülearvutite müügist moodustasid Ordi sülearvutid veidi üle poole.
2005. aasta kujunes soodsaks kogu Eesti IT-turu jaoks. Ordi käive kasvas 24%, jõudes 2005. aastal 378 miljoni kroonini. Põhilisteks arvutituru kasvatajateks olid just kohalikud suurtootjad. Kohalike suurtootjade eelis rahvusvaheliste arvutifirmade ees on parem turu tundmine, tellimustööde teostamise kiirus, tootmise ja teeninduse kõrge kvaliteet, paindlikkus ja üleeestiline tihe teenindusvõrk.
?Loodame, et kasvatasime ka oma kasuminumbrit,? kommenteeris tulemust Ordi tegevjuht Ülle Kivirähk. ?Igal juhul 2006. aastal kavatseme jätkata liidripositsioonil nii arvutite tootmises kui müügis.'

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele