• OMX Baltic0,06%300,53
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,01%1 198,14
  • S&P 5000,00%5 967,84
  • DOW 300,00%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,1%8 765,65
  • Nikkei 225−0,13%38 354,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,01
  • OMX Baltic0,06%300,53
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,01%1 198,14
  • S&P 5000,00%5 967,84
  • DOW 300,00%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,1%8 765,65
  • Nikkei 225−0,13%38 354,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,01
  • 22.02.07, 10:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn kutsub kampaaniaga külla soome naisi

Tallinna Ettevõtlusamet korraldab tänavu kuni 18. märtsini Soome turul reklaamikampaania, mis keskendub kultuuriturismile.
Peamisteks märksõnadeks on Kadriorg ja Pirita. Teiseks keskseks teemaks ja sündmuseks disainiaasta, mis kestab Tallinnas kuni augustini ning mille raames korraldatakse mitmeid üritusi, teatas ettevõtlusamet.
Kampaania peamiseks sihtrühmaks on Helsingi ja selle lähiümbruses ning Lõuna- ja Lääne-Soomes elavad üle 35-aastased naised, kuna uuringute järgi just nemad moodustavad selle osa soomlastest, kes on kõige rohkem huvitunud kultuurist, kunstist ning disainist ja samas ka reisivad palju. Sellest tulenevalt on ka kampaania väljundiks Soome naiste- ja sisustusajakirjade, nagu näiteks Gloria, Anna, Avotakka vahel ilmuvad inserdid.
Kampaania peamisi teemasid kajastavad näiteks internetileheküljed, ajaleht The Baltic Guide ja kampaania jaoks on loodud ka spetsiaalne soomekeelne internetilehekülg aadressil www.tourism.tallinn.ee/talvi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Soomlased moodustavad Tallinna külastavatest turistidest konkurentsitult kõige suurema osa. Esialgsetel andmetel ööbis 2006. aastal Tallinna majutusasutustes 507 000 soomlast, mis on 6% vähem kui 2005. aastal (542 000). Kuigi külastajate arv on viimasel ajal vähenenud, on soomlaste Tallinna reisid pidevalt pikenenud.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 24 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele