Eile õhtul ei saanud serveririkke tõttu
poolteist tundi kasutada Hansapanga elektroonilisi teenuseid.
Radik Nurijev ja Ljudmilla Nurijeva seisid eile õhtul pärast üheksat õnnetult Stockmanni toiduosakonna ees ja vaatasid punnitavat kilekotti, mille nad olid küll head-paremat täis ladunud, kuid mis kassast edasi ei pääsenud, sest Hansapanga tehniliste probleemide tõttu maksekaardiga selle eest tasuda ei saanud, kirjutas Tarbija 24.
«Kodus pole midagi süüa ja juurde ei saa ka osta,» pahandas Nurijev ja tõmbas rahakotist välja neli sajakroonist, mis teda aga sugugi ei lohutanud.
«See on ju peenraha, väiksemate kulutuste jaoks,» ütles ta heitunult ja pidas naisega nõu, mida teha, sest toidukott maksis 600 krooni. Koos otsustati, et tuleb osa asjadest loobuda ja ikka koju minna.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kogu Eestis ei saanud Hansapanga kaartidega poolteist tundi sularahaautomaatidest raha välja võtta ega ka kaubanduskeskustes ostude eest maksta.
Hansapanga meediasuhete juhi Kristiina Tambergi teatel oli probleemi põhjuseks elektrikatkestus, mis viis Lasnamäel rivist välja panga serveri.
Tamberg ei kommenteerinud, kuidas suutis üks kaablikatkestus halvata panga töö kogu Eestis. «See on nüüd IT-meeste rida selgitada, kuidas see juhtus,» märkis ta.
Ühispanga, Sampo ja Nordea panga klientidel selliseid probleeme eile ei esinenud.