• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 17.07.07, 14:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ivo Nikkolo laieneb Viru Keskusesse

Moebränd Ivo Nikkolo avab augustis esimese uue poekontseptsiooniga kaupluse Eestis. Viru Keskusesse kavandatavasse poodi jõuab müügile Ivo Nikkolo kollektsiooni paremik, teatas Baltika.
Unikaalse sisekujundusega kauplus rajatakse Viru Keskuse teisele korrusele, Montoni ja Baltmani kaupluste lähedusse.
Ivo Nikkolo brändijuhi Kaja Milderi sõnul on uus kauplus üks osa kaubamärgi laienemisplaanist. „Lisaks uute poodide avamisele Leedus ja Lätis viime Ivo Nikkolo ka Eestis uuele tasemele,“ kinnitas Kaja Milder.
Augustis avatavas kaupluses on esindatud Ivo Nikkolo sügistalvise naistekollektsiooni paremik ning sellega harmoneeruvad kingad, käekotid, vööd ja ehted. Lisaks kostüümidele ja pidulikele komplektidele on valikus rohkelt ülerõivaid: erineva pikkuse ja siluetiga luksuslikke mantleid ja kasukaid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sel aastal alustas Ivo Nikkolo aktiivset laienemist välisturgudele, töötades välja uue poekeskkonna ning avades kaks brändipoodi Leedus. Lätis plaanitakse kaubamärgi esindus avada hiljemalt järgmise aasta alguses. „Lähiaastate ambitsiooniks on kasvada arvestatavaks premium-moe pakkujaks Kesk- ja Ida-Euroopas,” tutvustas brändijuht Kaja Milder kaubamärgi plaane.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele