• OMX Baltic−0,19%293,21
  • OMX Riga−0,4%912,39
  • OMX Tallinn−0,03%1 960,62
  • OMX Vilnius−0,33%1 229,82
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,34%9 239,92
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,45
  • OMX Baltic−0,19%293,21
  • OMX Riga−0,4%912,39
  • OMX Tallinn−0,03%1 960,62
  • OMX Vilnius−0,33%1 229,82
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,34%9 239,92
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,45
  • 06.05.08, 19:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansapank peab paketeerimist kahtlaseks äriks

Hansapanga hinnangul pole teenuste paketeerimine aus lähenemine, kuna on tavakliendi jaoks arusaamatu ning läbipaistmatu. Lisaks räägib pakettide vastu peatselt rakenduv ELi nõue küsida siseriiklike ja välismaksete eest võrdset tasu.
Hansapanga jaepanga juht Ulla Ilisson ütles, et SEB paketeerimise otsus on ärimudeli valiku küsimus. "Meie valik on teistsugune lähenemine, mis on meie hinnangul ausam, selgem ja kliendi jaoks paremini mõistetav. Selle puhul on iga teenuse hind seotud konkreetselt selle teenusega. Ehkki paljudes Euroopa suurpankades kasutatakse paketeerimist, on ka mitmeid juhtivaid panku, kus sellest eemaldutakse, et tagada oma klientidele läbipaistvam ja mõistetavam hindade struktuur."
Hansapanga madalaimaks krediitkaardiintressiks on 12% aastas. "See on aga individuaalne teema, mis intress kliendil on," märkis panga pressiesindaja.
Ilison selgitas, et Hansapank lähtub oma kliendistrateegias kliendi unikaalsusest ja tema vajadustest. "Iga inimene saab valida just selle teenuse või toote, mis talle kõige paremini sobib ja mida ta vajab, ning maksta ka ainult selle kasutamise eest. Meie eesmärgiks pole kampaania korras kliente moosipurgi ja vatitekiga meelitada," lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ühtlasi lubas Ilison, et Hansapank laiendab teenusevalikut, et oma ligikaudu 640 000 aktiivsele erakliendile meele järgi olla. "Usume, et inimesed tulevad ja jäävad Hansapanka meie kvaliteetse lähenemise pärast," rääkis Ilison.
Ilison märkis, et Hansapank väldib teenuste ristsubsideerimist. "Meie pooldame seda, et teenuste hinnad oleksid selged ja üheselt arusaadavad. Seega usun, et ristsubsideerimine ehk ühtede teenuste ülevalhoidmine teiste teenuste arvel ei ole hea viis äri tegemiseks. Pikaajaline trend panganduses on olnud pigem ristsubsideerimisest eemaldumine ja teenuste läbipaistvam hinnastamine. Ajalooliselt on pangad ristsubsideerimisega palju tegelenud. See on aga kaasa toonud probleeme teenuste läbipaistvuses ja juhtimises," ütles Ilison.
"Paketeerimise idee vastu räägib ka see, et lähiaastail muutub kõigile EL liikmesmaadele kohustuslikuks siseriiklike ja EL-siseste maksete võrdne hind. Seda on aga üsna keerukas korraldada, kui maksete hinda pole võimalik täpselt pakettidest eristada," hoiatas Hansapanga jaepanga juht.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele