Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
TopToursi kliendid saavad Baltic Toursilt asendusreisid
Sarnaselt Estravelile otsustas ka Baltic Tours tulla vastu oma klientidele, kes on ostnud tegevuse lõpetamisest teatanud TopToursi reisi ja pakub neile tõttu ära jäänud puhkuse asemel asendusreisi.
TopToursi tegevuse lõpetamine oli ettenägematu sündmus, mis kahetsusväärsel viisil rikkus paljude reisiplaanid, teatas Baltic Toursi turundus- ja müügijuht Andres Pihor. "Ehkki vastavalt seadusele vastutab pakettreisi toimumise eest reisikorraldaja, soovib Baltic Tours pakkuda tekkinud olukorras oma klientidele täiendavat kaitset ja aidata neid oma võimaluste piires," lisas ta.
Baltic Toursi vahendusel TopToursi reisi broneerinutel tuleb võtta ühendust oma reisikonsultandiga. Otsusest ettemakstud raha asendusreisiks kasutada peab teada andma 4. juuniks. Asendusreis tuleb broneerida enne selle aasta lõppu, kliendil on õigus valida ka uus sihtkoht.
Asendusreisi broneerimisel kehtivad kõik Baltic Toursi broneerimistingimused ja teenustasud, mida rakendatakse ka tavaolukorras. Reisijatel, kes asendusreisi ei soovi, tuleb järgida tarbijakaitseameti juhiseid TopToursile makstud raha tagasi saamiseks ning esitada vastavasisuline avaldus, teatas Baltic Tours.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.