Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Vihula mõisa juht: käive ja külastajate arv kasvas kordi
Kuna oleme oma tooteid ja teenuseid arendanud on meie käive ja külastajte arv võrreldes mullusega kasvanud üle kahe korra, sõnas Vihula mõisa tegevjuht Tarmo Bachmann.
„Eelmisel suvel oli Vihulas kokku palju vähem tooteid, teenuseid ja tube ehk Vihula mõis oli kolm korda väiksem kui täna. Kui eelmine sügis sai valmis spaa, 16 uut hotellituba, see aasta veel üht-teist, siis juba juurde tulnud toodete pealt läks Vihula mõisal võrreldes eelmise aastaga väga hästi,“ rääkis Bachmann.
„Käibed ja külastajate arvud kasvasid üle kahe korra rohkem kui oli eelmisel aastal. Kasumikasvust on veel vara rääkida, selleks peaks ootama ära suvised tulemused. Kuid kindlasti on ka kasum kasvanud,“ lisas ta.
„Meil on olnud rohkem külalisi nad on nautinud ja tarbinud rohkem teenuseid – ning selge on see, et see toob juurde nii käivet kui ka natuke kasumit,“ ütles mõisa juht.
Bachmann kinnitas, et üldiselt on näha turismisektori tulude kasvutendentsi. „Samas tuleb mõelda ühe rohkem selle peale kuidas eristuda ja mida pakkuda erinevalt naabrist ja peamisest konkurendist. Kes üritavad praegu eristuda oma toodete, teenuste ja pakkumise, mitte aga odavama hinna osas, need on kindlasti lähiajal võitjad.“
„Oleme teinud küll pakkumisi, kuid oma põhitoodete hinnad on pigem tõusnud kui langenud, kuna oleme viimastel aastatel palju investeerinud,“ nentis ta.
„Odav- ja eripakkumistega ei saa lõpuks lihtsalt enam hakkama, mingil hetkel kujuneb kindlasti välja õiglane hind nii külalise kui ka ettevõtte jaoks. Kindlasti tehakse eripakkumisi edaspidi ka, aga ega tänasest hinnast enam väga palju allapoole minna ei saa,“ sõnas Bachmann.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.