Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sunorek: meie uhkus on müügiahel
Kui Sunorek AS peaks vastu võtma väliskülalisi, siis ettevõtte võib uhkusega neile näidata müügiahelat, millest on isegi mõni klient võtnud šnitti.
"Salongide ülesehitus on üks asi, mida kindlasti võiks näidata väliskülalistele," kommenteeris ettevõtte juhatuse esimees Indrek Pals. Ta lisas, et teine asi, mida võiks näidata on mööblitehase tootmise automatiseeritust ning müügiahel otsemüügist tööpinkideni, mis on infotehnoloogiline ahel. "Need on meie kaasaegsemad tehnoloogiad," tõdes ta.
Palsi sõnul on kliendid käinud neil külas ning olid väga positiivselt meelestatud. „Mõnigi on võtnud šnitti müügioskustest ning müügiväljapanekutest.“
Korea suurfirma LG aknatootjad käisid eelmine nädal Plasto aknatehases automaatliini uudistamas ning soovivad kodumaale naastes ka ise samasugust kõrgtehnoloogiat rakendada. Kuigi Koreas on elektroonika väga kõrgelt arenenud, pole aknaid valmistavas tehases kõrgtehnoloogilisi seadmeid ning iga töötaja valmistab detaile eraldi. Euroopas ja Plastos näiteks tehakse tööd automaatliinidel. Äripäev küsib seetõttu ettevõtetelt, mida nemad näitaksid uhkusega oma ettevõttes väliskülalistele.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.