• OMX Baltic−0,63%300,51
  • OMX Riga−1,08%877,28
  • OMX Tallinn−0,1%2 061,2
  • OMX Vilnius0,01%1 192,63
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,39%8 809,06
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,03
  • OMX Baltic−0,63%300,51
  • OMX Riga−1,08%877,28
  • OMX Tallinn−0,1%2 061,2
  • OMX Vilnius0,01%1 192,63
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,39%8 809,06
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,03
  • 11.12.13, 08:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Balticu ühisettevõtte asutamine lükkus edasi

Eilsel Rail Balticu rakkerühma kohtumisel jõudsid Eesti, Läti ja Leedu esindajad arusaamale, et Rail Balticu ühisettevõtte asutamise ajagraafik ei võimalda ettevõtte asutamist 1. jaanuariks 2014.
Samas soovivad osapooled jõuda ettevõtte loomiseni uue aasta alguses niipea kui võimalik.
Rakkerühma eesistuja Indrek Sirp majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumist märkis, et mitmed teemad aktsionäride lepingus vajavad veel täpsustamist, kuigi paljudes punktides on saavutatud konsensus. “Seisukohtade ühtlustamine läbirääkijate vahel on osutunud arvatust keerukamaks, seega ei suuda me püsida algselt väljapakutud ajagraafikus, mille kohaselt oleks Rail Balticu ühisettevõte asutatud hiljemalt tuleva aasta 1. jaanuariks,” ütles Sirp.
Lõppenud läbirääkimisvooru põhiteemadeks olid Rail Balticu projekti elluviimise faasid, äriplaani koostamise põhimõtted ning ettevõtte juhtorganite pädevus ja kohutustused. Läbirääkimisi jätkatakse tuleval nädalal Vilniuses.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rail Baltic on Eestit, Lätit ja Leedut ühendav 1435 millimeetrise rööpme laiusega (nn Euroopa laius) moodne ja kiire elektrifitseeritud raudteeühendus, mis kulgeb Tallinnast Riia ja Kaunase kaudu Varssavisse. Rail Baltic on osa Põhjamerest Läänemereni ulatuvast Euroopa põhitranspordikoridorist.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 28 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele