• OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,45
  • OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,45
  • 07.01.13, 09:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna lennujaam tegi kõigi aegade rekordi

Möödunud aastal teenindas Tallinna Lennujaam 2,2 mln reisijat, mis on kõigi aegade rekord.
Aastaga kasvas reisijate arv Tallinna õhuväravas 15,3% võrra. Üsna võrdselt 20-21% kasvas reisijate arv mullu jaanuaris, veebruaris, juunis ja juulis. Detsembris reisijate arv kahanes 5,7% võrra.
Lennuoperatsioone tehti 20,4 ehk 48 431 ja kaupa veeti kolmandiku võrra enam ehk 23 921 tonni.

Seotud lood

Uudised
  • 03.07.13, 13:40
EL tahab piirata riigiabi lennujaamadele
Euroopa Komisjon avalikustas täna ettepaneku vaadata ümber lennujaamadele ja lennundusfirmadele antava riigiabi reeglid.
Uudised
  • 04.06.13, 14:46
Ryanair: kasvame Tallinnas
Ryanair plaanib tänavu vedada Tallinna lennujaama kaudu 4% enam reisijaid kui mullu.
Uudised
  • 26.01.13, 07:57
Lennujaam: eelmine aasta oli väga edukas
Kui eelmisel aastal külastas lennujaama rekordarv reisijaid, siis tulevikuprognoosid nii säravad ei ole.
Uudised
  • 07.01.13, 12:58
Lennujaam: kutsume pidevalt siia 20 lennufirmat
Möödunud aastal rekordilised 2,2 mln reisijat teenindanud Tallinna Lennujaam ootab alanud aastalt kahanemist, peamiselt Estonian Airi tegevuse vähendamise tõttu.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele