Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nutikas vorm ja sisu müüvad
Firmaüritus ei ole pelgalt meeldiv ajaveetmisviis, vaid suurepärane tööriist, mis võib aidata ettevõttel jõuda kiiremini seatud eesmärkideni. Hästi läbimõeldud ning huvitavalt korraldatud firmaüritused, olgu need siis konverentsid, tooteesitlused, firmapeod koos töötajate ja koostööpartneritega või juhtidele mõeldud meeskonnamängud, on abiks firma arenemisel, käibe kasvatamisel ja klientide võitmisel, arvab Äripäev. Põhjuseid selleks on mitu.
Tänapäeva lapsi ja noori süüdistatakse tihti püsimatuses ja hüperaktiivsuses. Selles, et nad ei suuda vaikselt ja vagusi paigal püsida ja teevad impulsiivseid otsuseid. Olgugi, et täiskasvanud on oma kärsituse teravaid nurki aastate jooksul maha lihvinud, käituvad nad tegelikult igavuse ja arusaamatuse korral samamoodi nagu lapsed.
Lahkuvad haigutama ajavalt koolituselt, ei süvene arusaamatutesse reklaamidesse, unustavad kiirelt meeskonnatöö kohta loetud artiklid või juhi jutu, kui selle kasutamiseks igapäevatöös praktilisi võimalusi pole loodud, või lihtsalt ei tule järjekordsele jõulupeole, kus sarnaselt kümne teise peoga laua taga verivorsti järatakse.
Seega on vaja ka täiskasvanule pakkuda pidevalt uut ja põnevat. Näiteks korraldada meeskonnakoolitus metsas mütates, filmi vändates või merel jahti juhtides. Asjade mänguline lahendamine aitab töötajatel õppida üksteist paremini tundma – kombatakse piire, õpitakse mõistma meeskonnatöö olulisust ja seda ka igapäevatöös ajapikku rakendama. See omakorda viib parema sisekliima tekkimiseni, mis samal ajal on seotud ettevõtte toodete või teenuste arenemise ja nende kvaliteediga. Sellega, kas ja kuidas töötajad oma tööd teevad, probleeme lahendavad ja klientidega suhtlevad.
Teiseks muudab ettevõtte positiivne sisekliima, meeskonnatöö ja põnev seltsielu väljaspool tööaega firma atraktiivseks tööturul. Hallide seinte, inimeste ja näoga igasuguse loomingulisuse kaotanud firmad seevastu ei meelita oluliselt ligi ei uusi töötajaid ega ka koostööpartnereid. Ja kui meelitavadki, siis mitte tippe. Ehk teisisõnu kaotatakse juba eos konkurendile, kes põnevalt korraldatud konverentse, nutikaid tooteesitlusi ja tavapärasest erinevaid firmasiseseid koolitusi oluliseks peab, nendega teistest eristub ja neisse investeerimist ei pelga. See on ka edukas viis endale tähelepanu tõmmata.
Kolmandaks võivad aidata põnevad üritused majandustulemusi kasvatada ja valdkonda oluliselt arendada. Juustutoodete festival, Disainiöö, Kliinik 32 eestvedamisel korraldatav hammaste tervise kuu, mõne aja eest tegutsenud Geriljakino, Tallinn Bicycle Week – need on ainult mõned ettevõtmised, mis valdkonnale tähelepanu tõmmanud ning aidanud erinevaid tooteid, teenuseid müüa.