• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,76
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,76
  • 04.10.13, 15:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas köita Facebookis erinevaid kasutajatüüpe?

Õnneotsija, küünik, heategija jt – need on meie enda sõbrad ja  kolleegid, kes tegutsevad Facebookis.  Kas aga teate, et Facebookis fännilehti hallates on edu tagatud, kui oskate eri tüüpi kasutajatele läheneda.
Kuidas aga selgitada, kes on õnneotsija, ülejagaja või küünik ning kuidas motiveerida neid fännilehtedega liituma – sellele kõigele annab vastuse Karmen Heinmaa ajakirjas Kaja.
Olenemata sellest, kuidas keegi Facebooki kasutajagruppe eristab, on fännilehtede haldajate ülesanne leida oma sihtrühmaga suhtlemiseks ühine keel. Luuraja – sellelt kasutajatüübilt, kes eelistab viibida kulisside taga, ei ole mõistlik oodata aktiivset dialoogi, kui tema peamiseks Facebooki kasutamise põhjuseks on sõpradega suhtlemine. Samas võib just see olla nende Achilleuse kand, mille kaudu saab sõnumi luurajani toimetada. Sotsiaalmeedia ekspert – kuivõrd tegu on kasutajatüübiga, kes näeb Facebooki läbi fännilehe haldaja silmade, siis tema puhul ei pruugi tavalised nipid ja trikid toimida. Pragmaatik – selle kasutajatüübi nimest võib juba välja lugeda, et siin mängib tähelepanu võitmisel olulist rolli informatsiooni praktiline kasu. Siinkohal, nagu ka teistegi tüüpide puhul, ei piisa vaid teadmisest, et tegu on pragmaatikuga.
Loe sellest, kuidas köita FB-s eelnimetatud tüüpe, aga lisaks ka õnneotsijat, ülejagajat, küünikut, heategijat, enesekujundajat jt, edasi värskest Kaja numbrist. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka veebis: http://kaja.aripaev.ee

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele