• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas köita Facebookis erinevaid kasutajatüüpe?

    Õnneotsija, küünik, heategija jt – need on meie enda sõbrad ja  kolleegid, kes tegutsevad Facebookis.  Kas aga teate, et Facebookis fännilehti hallates on edu tagatud, kui oskate eri tüüpi kasutajatele läheneda.

    Kuidas aga selgitada, kes on õnneotsija, ülejagaja või küünik ning kuidas motiveerida neid fännilehtedega liituma – sellele kõigele annab vastuse Karmen Heinmaa ajakirjas Kaja.
    Olenemata sellest, kuidas keegi Facebooki kasutajagruppe eristab, on fännilehtede haldajate ülesanne leida oma sihtrühmaga suhtlemiseks ühine keel. Luuraja – sellelt kasutajatüübilt, kes eelistab viibida kulisside taga, ei ole mõistlik oodata aktiivset dialoogi, kui tema peamiseks Facebooki kasutamise põhjuseks on sõpradega suhtlemine. Samas võib just see olla nende Achilleuse kand, mille kaudu saab sõnumi luurajani toimetada. Sotsiaalmeedia ekspert – kuivõrd tegu on kasutajatüübiga, kes näeb Facebooki läbi fännilehe haldaja silmade, siis tema puhul ei pruugi tavalised nipid ja trikid toimida. Pragmaatik – selle kasutajatüübi nimest võib juba välja lugeda, et siin mängib tähelepanu võitmisel olulist rolli informatsiooni praktiline kasu. Siinkohal, nagu ka teistegi tüüpide puhul, ei piisa vaid teadmisest, et tegu on pragmaatikuga.
    Loe sellest, kuidas köita FB-s eelnimetatud tüüpe, aga lisaks ka õnneotsijat, ülejagajat, küünikut, heategijat, enesekujundajat jt, edasi värskest Kaja numbrist. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka veebis: http://kaja.aripaev.ee
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Eva Truuverk: Eestist võiks saada rohepöörde Silicon Valley
Kui me tahame ühiskonda järgmisele tasemele tõsta, peame leidma uue mudeli, mis soodustaks arengut ning mille tulemusena looduskeskkond on hoitud ja taastatud, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk.
Kui me tahame ühiskonda järgmisele tasemele tõsta, peame leidma uue mudeli, mis soodustaks arengut ning mille tulemusena looduskeskkond on hoitud ja taastatud, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk.
NFT – kuum plokiahela trend – saab oma ETFi
USA varahaldur Defiance ETF käivitab Defiance Digital Revolution ETFi, mis hakkab järgima plokiahelaga seotud ettevõtete ja non-fungible token'i (NFT) indeksit.
USA varahaldur Defiance ETF käivitab Defiance Digital Revolution ETFi, mis hakkab järgima plokiahelaga seotud ettevõtete ja non-fungible token'i (NFT) indeksit.
Volkswageni autotarkvaraettevõte muudab oma äristrateegiat Eestis
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.
Madis Toomsalu võimalikust kriisist kinnisvaras: juba tasub karta
„Juba tasub karta,“ ütles LHV Grupi juht Madis Toomsalu kinnisvaraturult terendavaid kriisimärke hinnates. Eelmine kinnisvarakriis tema sõnul küll ei kordu, kuid märke uue krahhini viivast on turul küll.
„Juba tasub karta,“ ütles LHV Grupi juht Madis Toomsalu kinnisvaraturult terendavaid kriisimärke hinnates. Eelmine kinnisvarakriis tema sõnul küll ei kordu, kuid märke uue krahhini viivast on turul küll.