• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 04.10.13, 15:17

Kuidas köita Facebookis erinevaid kasutajatüüpe?

Õnneotsija, küünik, heategija jt – need on meie enda sõbrad ja  kolleegid, kes tegutsevad Facebookis.  Kas aga teate, et Facebookis fännilehti hallates on edu tagatud, kui oskate eri tüüpi kasutajatele läheneda.
Kuidas aga selgitada, kes on õnneotsija, ülejagaja või küünik ning kuidas motiveerida neid fännilehtedega liituma – sellele kõigele annab vastuse Karmen Heinmaa ajakirjas Kaja.
Olenemata sellest, kuidas keegi Facebooki kasutajagruppe eristab, on fännilehtede haldajate ülesanne leida oma sihtrühmaga suhtlemiseks ühine keel. Luuraja – sellelt kasutajatüübilt, kes eelistab viibida kulisside taga, ei ole mõistlik oodata aktiivset dialoogi, kui tema peamiseks Facebooki kasutamise põhjuseks on sõpradega suhtlemine. Samas võib just see olla nende Achilleuse kand, mille kaudu saab sõnumi luurajani toimetada. Sotsiaalmeedia ekspert – kuivõrd tegu on kasutajatüübiga, kes näeb Facebooki läbi fännilehe haldaja silmade, siis tema puhul ei pruugi tavalised nipid ja trikid toimida. Pragmaatik – selle kasutajatüübi nimest võib juba välja lugeda, et siin mängib tähelepanu võitmisel olulist rolli informatsiooni praktiline kasu. Siinkohal, nagu ka teistegi tüüpide puhul, ei piisa vaid teadmisest, et tegu on pragmaatikuga.
Loe sellest, kuidas köita FB-s eelnimetatud tüüpe, aga lisaks ka õnneotsijat, ülejagajat, küünikut, heategijat, enesekujundajat jt, edasi värskest Kaja numbrist. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka veebis: http://kaja.aripaev.ee

Seotud lood

Uudised
  • 16.10.13, 06:01
Sünnib maailma kalleim e-äri?
Börsile tulev Hiina e-äri Alibaba turuväärtus võib internetifirmade seas tõusta üheks maailma suuremaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele