• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • 02.01.14, 09:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bauhof: oleme kasvufaasi alguses

“Mullused tarbijate säästusummad olid Bauhofi ajaloo suurimad,” sõnas Bauhof Group ASi tegevdirektor Mart Vau, lisades, et kuna Eesti elamufond on vana ja ruutmeetrite arv elaniku kohta ebapiisav, näevad nad lähiaastail kasvuvõimalusi.
Möödunud aastal tegid Bauhofi lojaalsusprogrammi Meistriklubi 220 000 liiget ettevõte 13 kaupluses 4,5 miljonit ostu, millega säästsid tänu lojaalsussoodustusele 8,7 miljonit eurot.
“Bauhofi do-it-yourself (DIY) ärisektor (ehk kaubad, mille kasutamisega saab ostja ise hakkama) kasvab koos majandusega, kuid alati veidi kiiremini kui majandus. Hetkel oleme kasvufaasi alguses. Peale majanduslangust on kliendid hinnatundlikumad, kuid mitmeaastane tarbimisvajaduse sunnitud pidurdamine on ostuvajadust oluliselt kasvatanud. Kuna Eesti elamufond on vana ja ruutmeetrite arv elaniku kohta ebapiisav, näeme lähiaastatel kasvuvõimalusi, sh kuni 7 uue kaupluse avamist Eestis – tarbija eeldab, et toome talle kauba koju kätte.”
“Koduaed on kogu Euroopas hobi number üks,” ütles Bauhof Group ASi turundusdirektor Britte Maidra. “Bauhofi tüüpklient on 40aastane, nii naine kui ka mees. Selleks vanuseks on paljud kolinud oma majja. See on iga, kus naised tegelevad hea meelega aiaga ning mehed ehitavad või renoveerivad, olgu kodu või suvemaja.”

Artikkel jätkub pärast reklaami

Maidra sõnul on nende müügimahud muljetavaldavad: viimase aasta jooksul tegid Meistriklubi liikmed Bauhofis kokku 4 467 455 ostu ja säästsid tänu soodustustele 8 651 771 eurot. Selle ajaga osteti nt 24 192 200 kruvi, 10 042 288 liitrit mulda, 215 002 võõrasema taime ja 68 877 rulli tapeeti.
Bauhof on Eestis suurima turuosaga ehitusmaterjalide ja aiakaupade müüja. Ettevõte plaanib lähiaastatel avada veel 5-7 uut kauplust.
Bauhof Group ASi 2012. aasta käive Eestis kasvas 10% võrra 74,6 miljoni euroni ning ärikasum oli 3,5 miljonit eurot. Bauhofil on Eestis kokku 13 kauplust: sh Tallinnas, Jõhvis, Keilas, Laagris, Rakveres, Põlvas, Haapsalus, Kuressaares, Tartus, Pärnus, Valgas, Viljandis. Ettevõttes töötab üle 450 inimese.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele