Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Taxify võtab "kiisudelt" töö

    Kiiresti populaarsust kogunud mobiilirakendus Taxify, mille omanikfirma sai äsja uue osaniku Araabia Ühendemiraatidest, kuivatab dispetšerite tööpõldu.

    Mobiilirakenduse looja ja OÜ Taxify tegevjuht Markus Villig prognoosis Taxify populaarsuse senist kasvu arvestades, et dispetšerite tellimuste turuosa langeb järgmise nelja aastaga 95-lt protsendilt 15-le protsendile.
    Markus Villig prognoosib, et Taxify käive on selle aasta lõpuks umbes 250 000 eurot.  Kuna Taxify keskendub hetkel kasvule, siis investeeritakse kasum turundusse. Taxify otsib investoriteks suure kontaktivõrgustikuga edukaid äriingleid või riskikapitaliste.
    Äriregistri andmetel on juulis ostetud Araabia Ühendemiraatidest osalus Taxifysse, kuid sel teemal kommentaare anda Villig veel ei soovinud.
    „Dispetšerite töö kuivab kokku varsti,“ nentis ka OÜ Saksa Takso tegevjuht Andrea Green.  Saksa Takso võttis mobiilirakenduse kasutusele esimesena, eelmise aasta novembris, ning vähem kui aastaga tellitakse Taxify kaudu hinnanguliselt 40 protsenti taksodest, põhjendas Green.
    Green usub, et väikesed firmad, kes kasutavad Taxify teenust, peaksid hakkama mõtlema oma dispetšerkeskuste liitmisele, sest tööd jääb üha vähemaks ning üks dispetšer suudab ära teha sama palju tööd, kui teinuks varem kaks dispetšerit.
    Green lisas, et dispetšerite töö ei kao täielikult, sest Taxify ei paku võimalust broneerida õhtul hommikuks takso. Seega on usaldusväärsem seda teha läbi dispetšeri, kui jääda lootma, et ehk leidub hommikul Taxifys vaba sõiduvahend.
    Saksa Takso nooremad juhid pooldavad väga Taxifyd, lausus Green. Vanemate taksojuhtide seas võttis Taxifyga harjumine aega, sest osad juhid polnud varem nutiseadmetega kokku puutunud ning pidid selle selgeks õppima. Seetõttu ei poolda nad ka täielikult äppi. Samas lisab Green, et ka vanematele taksojuhtidele meeldib sõita vaikuses, sest Taxifyd kasutades ei pea nad kuulama tellimuste edastamist ragisevast raadiost.
    Osaühingusse Tulika Gruppi kuuluva Tulika Takso juhataja Anne Rebase sõnul võimaldavad nad hetkel Taxify kaudu firma tasandil vaid maksitaksosid tellida. Tulika Takso ei plaani üle minna oma dispetšerkeskusega Taxify süsteemile. Küll aga ütles Rebane, et üritavad muuta Tulika taksod Taxify süsteemis rohkem nähtavaks.
    Rebase sõnul teeb rakendus dispetšerite töö kergemaks, sest vähem inimesi koormab dispetšerit kõnedega. Samuti lisas ta, et mobiilirakendust kasutades on taksojuht ja tellija rohkem ühenduses ning see on kindlasti äpi eeliseks.
    Tulika Takso taksojuhid on soovi korral sõlminud ise lepingu Taxifyga, ütles Rebane. Taxify kasutamine on tema sõnul taksojuhtidele täiendav võimalus töö saamiseks ning enamjaolt ollakse mobiilirakendusega rahul.
    Taxify teenus on kättesaadav Tallinnas, Tartus, Pärnus, Kuressaares, Haapsalus ja Riias ning lähiajal lisanduvad Helsingi ja Vilnius. Samuti plaanib Villig tulevikus Taxifyd täiendada, lisades äppi rakenduse-sisesed maksed.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.