Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vaata Belokrõlovi luksusautosid

    Riigile üle 30 miljoni euro makse maksmata jätnud suurpettur Oleg Belokrõlovi kallid autod on korduvalt Pariisis autohuviliste kaamerasilma ette jäänud.

    Belokrõlovi kollektsioonis on Aston Martin, kaks Bentleyt ja Lamborghini. Ehkki tema autode registreerimisnumbrites on tähed MASS, ei ole nende luksusautodega roolijal karta massi sulandumist.
    Veebileht Autogespot koondab luksusautosid pildistavaid ja fotosid veebilehele üles laadivaid fänne. MASS-numbrimärke kandvad autod on korduvalt jäänud Autogespoti kasutajate fotosilma ette Pariisis.
    Varem Eesti registris olnud autodele on pärast Belokrõlovi eelmisel aastal vahi all viibimist külge krutitud Läti numbrid.
    Tänavu juunis mõistis Harju maakohus Belokrõlovi süüdi suurejoonelise maksupettusega tegelenud kuritegeliku ühenduse juhtimises. Järgmisel kuul ehk juulis sattus Lätis registreeritud MASS 3 numbrimärgiga Lamborghini Pariisis viimati Autogespoti kasutaja kaamerasilma ette.
    FOTOD
    MASS-numbrimärkidega autod Pariisis
    MASS 1 
    Varem kandis seda numbrit musta värvi Eestis registreeritud Bentley Coninental, seejärel on numbrimärk Lätis registreeritud 2013. aasta Aston Martin DB9 küljes.
    Bentley Continental GT 2013. aasta mais Pariisis:
     
     
     
     
     
    Aston Martin DB9 tänavu veebruaris Pariisis:
     
     
     
     
     
    Aston Martin DB9 tänavu märtsis Pariisis:
     
     
     
     
     
    MASS 2
    Varem Belokrõlovile kuulunud ettevõtte OÜ Delardin nimel olnud valge Bentley Continental GT osteti uuena 2012. aasta suvel Tallinnas Auto 100 müügisalongist 202 000 euro eest. Praegu on auto registreeritud Lätis ning sellega käis Belokrõlov ka juunis Harju maakohtus kohtuotsust kuulamas.
    Veel Eesti numbriga Bentley Continental GT 2013. aasta juulis Pariisis:
     
     
     
     
     
    MASS 3 
    Oranži värvi Lamborghini 140 Gallardo. Oli samuti Eesti registris OÜ Delardin nimel, ostetud 2012. aasta suvel.
    Eesti numbrimärgiga Lamborghini 140 Gallardo 2013. aasta jaanuaris Pariisis:
     
     
     
     
     
     
     
    Läti numbrimärgiga Lamborghini 140 Gallardo tänavu juulis Pariisis:
     
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Leonardo Ortega: ilma vajaliku välistööjõuta ei tule ka oodatud majanduskasvu
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
ÜROs küpseb plasti globaalselt piirav lepe, naftatööstus on tagajalgadel
ÜRO koguneb otsustavale kõnelusele plastreostuse ja plasti tootmise piiramiseks, kuid naftakeemia suurfirmad võitlevad vastu.
ÜRO koguneb otsustavale kõnelusele plastreostuse ja plasti tootmise piiramiseks, kuid naftakeemia suurfirmad võitlevad vastu.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Tartu ülikooli teadlased kaasasid pool miljonit vähiravi arendamiseks
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Financial Times analüüsib: kuidas Balti riigid Venemaa pärast köiel käivad
Baltimaades kasvab hirm, et Putin võib tahta NATOt provokatsioonide või koguni otsese rünnakuga proovile panna.
Baltimaades kasvab hirm, et Putin võib tahta NATOt provokatsioonide või koguni otsese rünnakuga proovile panna.