Vaatamata sellele, et EASis endas töötab kokku 30 kommunikatsiooni- ja turundusinimest, ostetakse kommunikatsiooniteenust ligi 3,3 miljoni euro eest ka sisse, kirjutas ERRi uudisteportaal.

- Vaatamata sellele, et EASis on palgal 30 turundusspetsi, ostetakse seda teenust ikka miljonite eest sisse.
- Foto: Reuters/Scanpix
See summa jaotub mitmeaastaste raamhangetega nelja aasta peale, kuid pole lõplik, sest Eesti-siseseid ürituste promosid ostetakse aasta kaupa, nii et kokkuvõttes tuleb summa ilmselt suurem,
kirjutab ERR.
Suurimas mahus on EASi hankeid võitnud KPMS & Partnerid, mis kuulub Henri Käsperile ja Margus Metsale. Kokku on nad EASilt saanud hankelepinguid kolme aasta peale 1,3 miljoni euro eest.
Sellest 1,02 miljonit eurot on nad saanud kommunikatsiooniks Eesti turismisihtturgudel (Venemaa, Saksamaa, Norra, Inglismaa ja Rootsi), üle 100 000 maksab KPMSi abil e-residentsuse programmi teavitustöö ning 30 000 eurot e-Eesti eduloo tutvustamine välismaal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Isegi enda korraldatavale äriideede konkursile Ajujaht ostab EAS turundusteenust - Büroo JLP on saanud viimasel kolmel aastal selleks kokku ligi 140 000 eurot.
EAS on ostnud tänavu ka kriisikommunikatsiooni 9999 euro eest,
kirjutas ERRi uudisteportaal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!