Mart Kadastik: meediaäris mõjuvad emotsioonid

04. oktoober 2001, 10:58

Meediafirmasid müües tehakse otsused mitte hunniku paberite, vaid pigem emotsioonide põhjal. Kui tähelepanu keskmes on ettevõtte tulevik, aitab ka see kaasa parima müügitehingu sõlmimisel, tutvustas AS Eesti Meedia juhatuse esimees Mart Kadastik oma isiklikke kogemusi, mis saadud meediaettevõtteid ostes-müües.

Kommenteerides Postimehe müüki Norra kontsernile Schibsted ütles Kadastik, et ka siis oli müügihind märkimisväärne, kuigi ka seal tehti hoolimata suurtest ja põhjalikest arvutustest otsus tuginedes emotsioonidele.

'Meil ei olnud Postimeest müües põhjust hinda üles vuhvida, oleksime võinud investori ära peletda. Eesmärk ei olnud teha ühekordset diili. Samamoodi ei olnud mõttekas hinda langetada,' lisas Kadastik.


Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing