Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Närilised reklaamivad Kiat
Autosait The Drive kirjutab, et autotootjate turundusosakondadel on raske elu. Nad peavad reklaamima kallist kaupa inimestele, kes sellest tavaliselt huvitatud pole.
See võib olla üks põhjus, mis autoreklaamid on sageli küllaltki veidrad. Reklaamimeistrid peavad meeldima ka internetigeneratsioonile ja neile silma jäämiseks kasutatakse meelsasti ka nn meeme. Kia Motorsile ei ole omapärased reklaamivõtted võõrad, nad on noortele meeldimiseks välja mõelnud väga erinevaid moodsaid reklaame.
Ilmselt mäletavad paljud Kia hamstreid 2010. aastate algusest. Nüüd on nad tagasi ja reklaamivad uut 2017. aasta Kia Souli.
Kia Motorsi USAs värskelt avalikustatud reklaamikampaanias osaleb grupp suuri dressides närilisi, kes Souli sportlikku venda reklaamivad. Kia uus reklaam “The Arrival” jälgib haiglast põgenevat hamstribeebit. Mürglist pakatava klipi taustaks mängib Motörheadi pala Ace of Spades. Klipi lõpus ilmub nähtavale muidugi uus Soul. Tundub, et Kia hamstrikolmik on saanud omale uue liikme.
Soul Exclaim on mõeldud USA crossover'ite entusiastidele. Sellel on 201-hobujõuline mootor ja kuuekäiguline automaatkäigukast. Hind algab 16100 dollarist, ent on kallim kui tehnoloogia-, mugavus- või valguspakettidest omale meelepärane valida.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.