Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hiina nutitelefonid tahavad maailma vallutada

    OPPO nutitelefonFoto: OPPO Instagram

    Kui varem on räägitud, et Samsungi ja Apple’i edenemist Hiinas takistavad kohalikud ettevõtted, siis nüüd selgub, et nimetatud suurkompaniid peavad ka teistel turgudel lisandunud konkurentidega arvestama.

    Möödunud aastal sai Huaweist ametlikult maailma suuruselt kolmas nutitelefonitootja. Samal ajal kasvatas teine Hiina ettevõte, Oppo, oma eksporti enam kui 111% võrra. Vivo kasvatas välismaale müüdavate toodete mahtu pea 78% võrra.
    Eelnevat arvestades selgub, et maailma nutitelefonide tootjate esiviisikusse kuulub kolm Hiina ettevõtet. Hiina omakorda loodab, et kohalikud ettevõtted suudavad edaspidi veelgi võimsamat konkurentsi pakkuma hakata.
    Liiguvad tasa ja targu
    Möödunud nädalal peeti Hispaanias Barcelonas Mobile World Congress ning Hiina ettevõtted olid selleks äärmise põhjalikkusega valmistunud. Huawei tuli välja uhke ja moodsa esitlusega, Oppo tutvustas külalistele oma uut kaameratehnoloogiat. Eestis ehk vähem tuntud Gionee tutvustas aga uut telefoni A1, mille tehnilised näitajad on võrreldavad teiste telefonitootjate tippmudelite omadega, samas Gionee vidina hind on pigem odav, 349 eurot.
    CNBC märgib, et just Barcelona üritus oli Hiina nutitelefonitootjate jaoks võimalus, kus nad tahtsid endast märgi maha jätta ning anda hoiatuse Samsungile ja Apple’ile.
    Tõsi, Gionee juht William Lu nendib, et praegu suurt Euroopa või USA turu vallutamise plaani ettevõttel pole. “Ma arvan, et tähtis pole juurde saada riike, kus me oma tooteid müüme, vaid saada igas riigis väga populaarseks,” ütles Lu CNBCle. “Samas kui me loome partnerlussuhte kohalike brändidega ning pakume oma tooteid läbi nende, õpime me turgu tundma,” on Lu sõnul ettevõte otsustanud minna uutele turgudele pigem rahulikus tempos.
    Suured reklaamlepingud
    Hiina nutitelefonitootjate edu taga on lisaks odavamale hinnaklassile, ent võimsatele seadmetele ka osav turunduskampaania.
    Oppo, Vivo ja Gionee on hiinlaste südamed võitnud sellega, et ettevõtte tooted on kättesaadavad ka väga kaugetes ning väikestes piirkondades. Samuti on regioonis tasapisi laienetud, näiteks Taisse, Indoneesiasse ja Indiasse. Muuhulgas tasub ära märkida, et indialased on suured Hiina nutitelefonide austajad – viiest populaarsemast nutitelefonimargist on neli just Hiina omad.
    Lisaks kliendile lähedale minemisele on nii Oppo kui ka Gionee sõlminud kalleid reklaamlepinguid. Oppo logot võib näha näiteks Barcelona kuulsal Camp Nou jalgpalliväljakul, samas Gionee logo on esindatud India ühe suurema kriketimeeskonna Kolkata Knight Ridersi mängijate särkidel.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
UK jagas kümneid litsentse fossiilsete kütuste puurimiseks
Põhjamerel võib naftapuurimine jätkuda kuni kümme aastat üle Suurbritannia valitsuse seatud net zero tähtaja 2050ndaks aastaks, sest fossiilkütuste ettevõtetele on jagatud kümneid uusi litsentse.
Põhjamerel võib naftapuurimine jätkuda kuni kümme aastat üle Suurbritannia valitsuse seatud net zero tähtaja 2050ndaks aastaks, sest fossiilkütuste ettevõtetele on jagatud kümneid uusi litsentse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Suur galerii: Eduka Eesti auhinnasadu uhiuuel äripinnal
Äripäeva 12. Eduka Eesti arvamuskonkursi auhinnad jagati välja neljapäeva pärastlõunal konkursi ühe toetaja Ellex Raidla kontoris Tallinnas Rotermanni kvartalis, kuhu advokaadibüroo kolis märtsis.
Äripäeva 12. Eduka Eesti arvamuskonkursi auhinnad jagati välja neljapäeva pärastlõunal konkursi ühe toetaja Ellex Raidla kontoris Tallinnas Rotermanni kvartalis, kuhu advokaadibüroo kolis märtsis.
Kakao hind on võtnud suuna alla
Kakao hind on kukkunud rekordkõrgest tasemest viiendiku võrra ning esmaspäeval kukkus kakao hind 17% ühel kauplemispäeval.
Kakao hind on kukkunud rekordkõrgest tasemest viiendiku võrra ning esmaspäeval kukkus kakao hind 17% ühel kauplemispäeval.