Mis juhtub, kui anda laenureklaamile vabadusi juurde?
Majandusministeerium tahab muuta reklaamipiiranguid laenureklaamidele leebemaks.Foto: Raul_Mee
Äripäeva toimetuse värskes raadiosaates "Fookuses" võeti luubi alla reklaamiseaduse muutmine. Uurisime, mis juhtub, kui anda laenureklaamile vabadusi juurde – kas siis esineb rohkem reklaamiseaduse nii-öelda hallil alal käimist
Veel saab saatest vastuse küsimusele, kas uus seadusemuudatus teeb laenureklaamid liiga ahvatlevaks või on rohkem teavet reklaamis tarbijale kasulik, et teha kaalutlev otsus laenutoote valimisel.
Stuudios on majandusministeeriumist Kristi Talving, Creditstari juht Aaro Sosaar, võlanõustaja Heete Simm, tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ametist Teele Tohver ning finantsinspektsioonist Andre Nõmm. Saatejuht on Indrek Ojamets.