Idufirma Glia soovib geograafiliselt veelgi laieneda ja pikemas plaanis saab enamikku tootest rakendada ka teistes valdkondades kui finantssektor, ütles Glia tooteüksuse direktor Andreas Sisask.
Ta ütles Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et praegu on ettevõtte põhiturud Põhja-Ameerika ja Kanada ning Lõuna-Ameerika, kuid nüüd vaadatakse rohkem ka Euroopa poole.
Digitaalse klienditeenindusega tegelev Eesti-USA idufirma Glia sai rahasüsti, mis kasvatas ettevõtte väärtuse üle miljardi dollari, tehes ettevõttest järgmise Eesti ükssarviku.
„Kui ettevõtte soov on tulevikus äri edasi ajada, ja vähesed ettevõtted on üles seatud vaid paariks aastaks, siis jätkusuutlikkusega lihtsalt peab tegelema,“ rõhutab Paulig Grupi turunduse valdkonna juht Mariell Toiger.