Eskor põhjendas niisugust arvamust Äripäeva raadio hommikuprogrammis asjaoluga, et vastuvõetud kujul maks arvestab lisaks sõiduki saastenäitajale ka selle massi, kuid näiteks nn täishübriidid ongi loomu poolest raskemad autod ning seetõttu ei tule maksuvõit kokkuvõttes kuigi suur. Lisaks tuleb silmas pidada, et täishübriidid on kas või poolhübriididega võrreldes ka n-ö letihinnas kallimad.
“Me teame, et autos on tulemused olemas ja nüüd on vaja teistele silmad ette teha,” kommenteerib Austrias toimunud tootearendusvõistlusel üldarvestuses esikoha saavutanud Tallinna tudengivormeli meeskonna kapten Kristjan Taimla.
Äripäeva raadio saates räägitakse Pärnumaast kui aastaringse äriturismi sihtkohast, mis ühendab töö ja puhkuse elamuslikul moel. Pärnu pole enam vaid suvepealinn, vaid kujunemas tõeliseks ärikuurordiks, kus ettevõtted leiavad sobiva keskkonna konverentside, koolituste ja meeskonnaürituste korraldamiseks.