• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaamikontsernis Age Com on uued juhid

    Seni OÜ Age Com tegevjuhina töötanud Rain Eisler, kes on ühtlasti firma üks omanikke, asub tööle Bates, Saatchi & Saatchi Eesti esinduse idaregiooni grupidirektorina.
    Rain Eisler sõnas, et uue tegevjuhtkonna ametisse asumisega Age Comis muutub ka haldusfirma roll. Tema sõnutsi hakkab Age Com tegelema haldustegevusega, orienteerudes pelgalt majandusliku tulemuslikkuse tõstmisele firmades.
    Eisler lisas, et edaspidi hakkab Age Com tegelema laiemalt ka investeerimistegevusega. «Tõnäoline on areng kinnisvara alal,» täpsustas ta.
    Age Reklaamist moodustunud uus agentuur Bates, Saatchi & Saatchi on koostöölepingu kaudu seotud rahvusvaheliste reklaamikettidega Bates Worldwide ja Saatchi & Saatchi, mis tegutsevad Ida-Euroopas ühise projekti alusel.
    Eisler ütles, et tulevikus võib tulla kõne alla ka reklaamiketi soov osta osalus Eesti agentuuris. Bates, Saatchi & Saatchi agentuur teenindab Eestis muu hulgas selliseid rahvusvahelisi suurkliente nagu Procter & Gamble ning Toyota.
    «See, et rahvusvaheline reklaamikett usaldas Ukrainas ja Valgevenes tegevuse arendamise meile ja mitte Moskva esindusele, näitab nende usaldust meie vastu,» ütles Eisler. Tema ütlusel jääb Kiievis ja Valgevenes loodavate uute agentuuride omandisuhe Tallinna firma kätte.
    Age Reklaam, mis kuulub samuti 100protsendiliselt haldusfirmale Age Com, jätkab Eisleri sõnutsi oma tegevust selliste klientidega nagu Mars ja Electrolux, keda Bates ega Saatchi & Saatchi rahvusvahelises plaanis ei teeninda. Samuti jätkab Age Reklaam tegevust Lätis ja Leedus.
    Eisler kinnitas, et pooldumise teel moodustunud agentuurid toimivad nagu iseseisvad juriidilised firmad. Koos klientidega jagunesid firmadesse ka kliente teenindanud projektijuhid oma meeskonnaga.
    Eisler ei välistanud, et tulevikus sõlmib Age Reklaam samuti koostöölepingu mõne lääne reklaamiketiga. «Meie vastu on huvi ilmutanud neli potentsiaalset kandidaati,» kinnitas ta.
    OÜ Age Com suuremateks aktsionärideks on Hans H. Luik, Rain Eisler ja Hoiupanga juhatuse liige Aimar Jugaste. Lisaks kuulub 20 protsenti aktsiatest viiele väiksemale aktsionärile.
    Age Comi alla kuuluvad agentuurid Age Reklaam, Credo ja Bates, Saatchi & Saatchi ning meediavahendusega tegelev Age Meedia, lisaks agentuurid Baltimaades, Ukrainas ja Valgevenes.
    Möödunud aastal ulatus OÜ Age Com käive suurusjärku 100 miljonit krooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Vastukaja: Tartu Kivisild ei ole muumia
Tartu Kivisilla taastamise mõte ei ole suunatud mitte minevikku, vaid tulevikku ning sellega tegelemine on otstarbekas, kirjutab ajaloolane Lauri Vahtre (Isamaa).
Tartu Kivisilla taastamise mõte ei ole suunatud mitte minevikku, vaid tulevikku ning sellega tegelemine on otstarbekas, kirjutab ajaloolane Lauri Vahtre (Isamaa).
Keskpanga kohtumine pani turud langema
Föderaalreservi otsuse valguses võttis USA börs peale hommikust tõusu suuna alla, vahendab Yahoo Finance.
Föderaalreservi otsuse valguses võttis USA börs peale hommikust tõusu suuna alla, vahendab Yahoo Finance.
Jaan Kalmus: 35 aastat kroonikuna kaamera taga
Kuu aja pärast peab 35 aasta tegutsemisjuubelit Eesti vanim erafirma, Tartus video- ja heliteenust pakkuv OÜ Audio-Video. Uue aasta algul vahetus firmas juhataja: ettevõtte üks asutajaid Jaan Kalmus seenior andis juhtohjad üle Jaan Kalmus juuniorile. Intervjuus Äripäevale ütles Jaan Kalmus seenior, et vastu aitasid pidada usk, lootus, loll järjekindlus ja armastus oma töö vastu, kirjutab neljapäeval, 26.01 Äripäeva tellijatele ilmuv erileht Juubel.
Kuu aja pärast peab 35 aasta tegutsemisjuubelit Eesti vanim erafirma, Tartus video- ja heliteenust pakkuv OÜ Audio-Video. Uue aasta algul vahetus firmas juhataja: ettevõtte üks asutajaid Jaan Kalmus seenior andis juhtohjad üle Jaan Kalmus juuniorile. Intervjuus Äripäevale ütles Jaan Kalmus seenior, et vastu aitasid pidada usk, lootus, loll järjekindlus ja armastus oma töö vastu, kirjutab neljapäeval, 26.01 Äripäeva tellijatele ilmuv erileht Juubel.
Juubel: 80aastased Eesti ettevõtjad, kes on jätkuvalt sadulas
Ettevõtlikud ja ärivaistuga inimesed löövad läbi alati. Et aga karmis ärimaailmas enam kui 30 aastat firmat edukalt majandada, peab jätkuma visadust ja muidugi peab tegevus olema meelepärane, kirjutab Äripäeva tellijatele ilmuv erileht Juubel.
Ettevõtlikud ja ärivaistuga inimesed löövad läbi alati. Et aga karmis ärimaailmas enam kui 30 aastat firmat edukalt majandada, peab jätkuma visadust ja muidugi peab tegevus olema meelepärane, kirjutab Äripäeva tellijatele ilmuv erileht Juubel.