Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Magus sihtrühm käes

    Meediaspetsialistid peavad internetireklaami tõhusaks meediakanaliks.
    Arvestades, et suurem osa Interneti kasutajatest on 15--39aastased ja keskmisest suurema sissetulekuga, ning teiste meediatüüpide keskmist kontaktihinda, võib reklaami Internetis pidada efektiivseks investeeringuks, leiab Mediapooli tegevdirektor Raigo Piibar.
    Siiski jääb internetireklaamist üksi väheks, sest paljude toodete ja teenuste sihtrühm on suurem kui Interneti kasutajad.
    Interneti reklaamipindade hind kõigub Eestis 50--900 kroonini päevas. Vahe on tingitud keskkonda külastavate inimeste arvust.
    Käesoleva aasta aprilliks oli Eestis Internetti ühendatud 26 618 arvutit. BMF Gallup Media jaanuari uuringu andmetel kasutas ligi kolmandik (53 000) Eesti 168 000 Interneti kasutajast vanuses 15--74 aastat Internetti iga päev.
    Enim külastatud internetikeskkond, kuhu saab reklaami osta, on www.online.ee. Ühe nädala jooksul vaadati selle eri lehekülgi kokku ligi 500 000 korral.
    ASi Neti Värav andmetel näeb ühte www.online.ee-sse paigutatud reklaami päevas keskmiselt 7000 inimest, sest korraga näidatakse mitut reklaami, mis vahelduvad mingi aja tagant.
    ASi Meediamaa andmetel kogub üks www.ee/www-sse paigutatud reklaam päevas keskmiselt 4000 kontakti.
    Jagades reklaami hinna kontaktide arvuga, saame arvutada ühe kontakti maksumuse. Keskkonnas www. online.ee tuleb see 13 ja www. ee/www 18 senti.
    Internetireklaami pakkujate arv kasvab pidevalt. Peale tabelis toodud keskkondade saab reklaami osta ka meediafirmade BNS, ETA, Postimees, Eesti Päevaleht, Äripäev ja Sõnumileht kodulehekülgedele. Lisandumas on mitu ajakirja.
    Arvestades erinevaid näitajaid, võib internetireklaami pidada efektiivseks investeeringuks.
    Fazeri reklaamikampaania, mis algas 14. juunil tõi kolme päevaga Internetis 105 200 kontakti, reklaamibanner'ile klikati 1054 korda ning meile saadeti tagasi 614 täidetud ankeeti. 58% vastuseid on hea tulemus.
    Oluline on, et täidetud ankeedi näol saame tagasisidet, mis on hõpsasti töödeldav ja hea alusmaterjal analüüsi tegemiseks. Paberikandjal loosikuponge läheb 6 nädala jooksul välja 180 000. Ideaalne oleks tagasi saada 10%, reaalne prognoos on aga 5--7%.
    Veebiankeedi plussid on tagasiside reaalajas ja väikesed kulutused andmete töötlemisel. Kuid nagu paberankeetide puhulgi on n-ö pullitegijaid, mistõttu ei saa loota andmete täielikule tõepärasusele.
    Kui võrrelda näiteks kolme meie kliendi internetikampaaniaga jõulude ajal, on Fazeri praegune kampaania Internetis edukas. Kontaktide arv on keskmisest kolm korda suurem.
    Tagastusprotsent Fazeri puhul on 58%, paberankeetide puhul on see tavaliselt 15--20%, seega oli tulemus suurepärane. Põhjenduseks pean kogu toimingu lihtsust Internetis: ankeeti pole vaja kuskile saata.
    Internetireklaam Fazeri puhul oli hea toetav meediakanal, ainult internetireklaamist ei oleks kampaania eesmärkide täitmiseks kindlasti piisanud, sest sellega oleksime jõudnud vaid ühe grupini (arvutikasutajad) Fazeri sihtrühmas.
    Vt. ka tabel
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Harju Elektri müügitulu kasvas, kuid kasum vähenes
Harju Elekter alustas aastat tagasihoidlikumate tulemustega võrreldes eelmise aastaga, kuid juhatuse sõnul oli esimene kvartal pikemas võrdluses siiski tugev.
Harju Elekter alustas aastat tagasihoidlikumate tulemustega võrreldes eelmise aastaga, kuid juhatuse sõnul oli esimene kvartal pikemas võrdluses siiski tugev.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
SEB kolme kuu kasum kahanes 31 miljoni euroni
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.
Saksamaa kubiseb Vene ja Hiina spioonidest Värske Globaalne briifing
Berliini “kolmanda tee” tõetund. Lisaks: grusiinid ja ungarlased võitlevad putinistide vastu, maailm võidurelvastub ja TikTok saab päitsed pähe.
Berliini “kolmanda tee” tõetund. Lisaks: grusiinid ja ungarlased võitlevad putinistide vastu, maailm võidurelvastub ja TikTok saab päitsed pähe.