Eesti Kaubaliinid muudab veebruarist oma hinnakirja ülesehituse põhimõtet. Uue hinnakirja järgi on kaugusest olulisem hinna määraja liiklustihedus lähte- ja sihtpunkti vahel.
Eesti Kaubaliinide juhataja Tõnis Hintsovi sõnul on kõige tihedam kaubaveo liiklus Tallinnast Pärnu, Tartu ja Jõhvi, mistõttu on näiteks Tallinnast Tartusse kauba saatmine odavama, kui Tallinnast Paidesse. Praeguse hinnakirja järgi on jagatud Eesti tsoonideks vastavalt kaugusele Tallinnast. Hintsovi sõnul pole aga üldist piirkonna keskmist hinda enam võimalik kasutada. Kauba laialivedu maapiirkondadesse on jaotusvedude kõige kulukam osa ja konkurentsi tingimustes ei ole võimalik seda katta linnadevahelise liikluse arvelt.
Eesti Kaubaliinide suuremad konkurendid Eesti-sisestel regulaarkaubaveoliinidel Baltic Logistic System Eesti ja Eesti Post oma hindades praegu suuri muudatusi ei plaani. Thomas Hellström Baltic Logistic System Eestist kinnitab, et nende hinnad pole pärast möödunud aasta augustit tõusnud. Uuel aastal võib hind aga mõnede suurklientide jaoks ka alaneda.
Eesti Post muutis oma pakiveo hinda möödunu aasta lõpus, kui hakkas pakkuma kellaajalist pakiveoteenust. Keskmiselt tõusis siis hinnatase 20 protsenti.
Autor: ÄP
Seotud lood
Kõik teadsid Helenet (42) kui sooja ja elava iseloomuga edukat naist. Tööl olles oli ta asjalik ning kodus tegeles laste ja majapidamisega. Õhtuti premeeris ta end tihti pokaali veiniga, et igapäevaseid muresid vaigistada ja stressi leevendada. Viimasel ajal vaevles ta aga unetuse käes ja ka lähedaste sõnul hakkas ta oma sära kaotama. Enese teadmata viis pidev veinitamine naise sügavamale alkoholi lõksu ja õhtusest lõõgastusrituaalist sai hoopis uneprobleemide põhjustaja. Helene jagab oma lugu, kuidas ta sõltuvusest vabanes ja enda elus uue lehekülje keeras.