Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Väike-Jaguar jõudis Eestisse

    Kui seni maksis uue Jaguari omanikuks saamine Eestis vähemalt 616 000 krooni, siis uue X-Type?i odavaim versioon maksab ?vaid? 514 000 krooni. Tõsi küll, pool miljonit on suur raha, kuid Jaguar jääb Jaguariks.
    Uue X-Type?i proovisõidul Prantsusmaa mägistel ja käänulistel teedel annab juba pärast esimesi kilomeetreid autoajakirjanikele ühese veendumuse, et inglased ei ole antud mudeli väljatöötamisel teinud vähimatki hinnaalandust ning Jaguari imago laiatarbeautode klassi sisenemisel ei ole saanud vähimalgi määral kahjustada.
    Automargi Fordile kuuluvusest ei anna märku ükski detail ja ehkki sisekujundus ei vastu täielikult ootustele, on X-Type?i sõiduomadused absoluutsel tipptasemel. Pidev nelikvedu hoiab autot sedavõrd kindlalt teel, et nii mõnigi kuumaverelisem ajakirjanik unustab kus ta on ja kes ta on ning tema juhitav Jaguar kaob suisa pöörase kiirusega kõikide ülejäänute silmist. Kolleegide suureks imestuseks on toosama punane Jaguar aga sihtpunktis ilma ühegi kriimuta teisi ootamas ning teades, et tegemist kaugeltki rallisõitjaga ei ole, jääb üle vaid uue Jaguari sõiduomadusi kiita.
    Arvamust kinnitab proovisõit ringrajal, kus ka parima tahtmise juures ei ole võimalik autot tänu veojõu kontrollsüsteemile külglibisemisse viia. Ja seda isegi spetsiaalselt märjaks kastetud rajalõigul.
    Auto 2,5 ja 3-liitrised mootorid arendavad võimsust 194 ja 231 hj, mis kiirenduse puhul väljenduvad vastavalt 8,3 ja 7 sekundit. Ja seda vaatamata tõsiasjale, et auto tühimass on 1555 kg. Telgede vahe jääb küll alla näiteks Ford Mondeole, Rover 75-le, 3-seeria BMW-le ja C-klassi Mercedesele, kuid on näiteks pikem kui VW Passatil või Audi A4-l. Igatahes tagab 2710 millimeetrine teljevahe igati pehme ja sujuva sõidu mistahes teeoludes.
    Juhi sõidumugavuse osas ei ole samuti vähimatki etteheidet, eriti põnev on puutetundlik ekraan keskkonsoolis, kust saab sättida kõike, alates raadiost kuni navigatsiooniseadmeni välja.
    Eestis on hetkel on saadaval viis erinevat versiooni, kahe erineva mootoriga: 2,5 V6 (hind alates 514 000 krooni), 2,5 V6 Executive (585 000), 2,5 V6 Sport (556 000), 3,0 V6 Executive (630 000) ja 3,0 V6 Sport (601 000). Kõikide Jaguaride varustusse kuulub nelikvedu, veojõu kontrollsüsteem, soojendusega tuuleklaas, audio, elektriliselt reguleeritav juhiiste, puitarmatuur jne.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.