Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Juulikuu tegijad olid Chrysler ja Peugeot
Juulikuu uute sõiduautode müügis tegi silmatorkavaima hüppe üles mõni aeg tagasi maaletoojat vahetanud Chrysler, mille müük tõusis juunikuu 15 autolt 34 autole ehk ligi 127 protsenti. Veelgi suurema hüppe tegi sama firma konveierilt tulev Jeep, ehkki müüginumbrid selle margi puhul sootuks väiksemad.
Sedavõrd suure tõusu võib panna eeskätt uute mudelite arvele, sest Chrysler Sebring, PT Cruiser ja Voyager on muutunud märksa euroopalikumaks ning mis peamine, nende hinnad tänu DaimlerChrysleri uue ametliku esindaja AS Silberauto soodsamatele võimalustele sootuks teised. Igatahes on Chrysleri edu seda enam tähelepanuväärne, et suurte keskautode klassis oli Sebring juuli müüduim auto ja aasta kokkuvõttes asub ta igati soliidsel neljandal positsioonil, edestades näiteks 5. seeria BMWd ja Opel Omegat.
Juuli automüük tervikuna oli kuuma puhkusekuu kohta igati korralik ? müüdi vaid kaheksa autot vähem kui juunis. Müüduim automark oli taas Peugeot, millele järgnesid Volkswagen ja Mazda. Müüduima auto osas tegi samuti puhta töö Peugeot: müüduim oli väikeauto 206, teisel kohal uustulnuk Peugeot 307. Lõvimärk tegi sedapuhku Eesti automüügi ajaloos omalaadse rekordi, ületades juba seitsme kuu müügiga 1000 auto piiri.
Samuti oli Peugeot konkurentsitu tarbesõidukite müügis 102 sõidukiga. Teisel kohal oleva Mercedese müüginumber oli täpselt kolm korda väiksem.