• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 18.11.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oktoobris tuli rekordmüük

Lisaks ostsid transpordifirmad raskeveokeid, sest novembri alguses jaotati CEMT veolube. Suurtelt kaubikutelt rebisid aga esikoha väikese kaubaruumiga bussid.
Eduka müügiga, 66 uut tarbeautot, rebis end aasta kokkuvõttes esimeseks Citroen. Kusjuures, 55 müüdud autot kandsid Berlingo märki.
Eelmise aasta oktoobri edukaim oli aga Mercedes-Benz, mis müüs kuuga 25 raskeveokit Actros, oktoobris kokku müüs Mercedes mullu 59 tarbeauto. Teisel kohal oli siis Peugeot 52 tarbesõidukiga, 40 neist Peugeot Partnerid. Kolmas Ford 25 tarbesõidukiga, neist 14 olid pick-upid Ford Ranger.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Raskeveokeid, mida läks oktoobris hästi kaubaks, müüdi pea sama edukalt ka eelmisel aastal samal ajal. Tänavu müüdi oktoobris 115, mullu samal ajal 94 veokit.
Eelmise aasta oktoobri müügitulemust ületas kuu kogumüük 68 auto võrra. Aastate müügitulemus jälgides näeb, et tavaliselt aasta lõpus müük langeb veidi. Eks näis, mida järgmised kaks kuud toovad. Igatahes on tänavu kümne kuu jooksul omaniku leidnud juba 2508 tarbesõidukit, mis jääb vaid 138 auto võrra alla mullusele aastatulemusele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele