Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mootorratas on jälle popp

    Buumist mootorrataste müüjate sõnul veel siiski rääkida ei saa. Pigem on tegemist normaalse kasvuga, mida oodati juba ammu. Rattaid ostetakse endiselt võrreldes muu maailmaga vähe ning üle poolte siinsetest ratastest on Viksi sõnul vanemad kui kümme aastat. Rattaid küll tahetakse, aga raha inimestel tegelikult veel piisavalt ei ole.
    ?Vana ratast ostes võib külge jääda selline Java-mehe mentaliteet, et käsi on kogu aeg õline ja kui sõbrad küsivad, mis nädalavahetusel tegid, pead vastama, et näed vahetasin rattal kolvirõngaid,? rääkis Viks.
    Mootorrattaid müüva ASi Ramo juhataja Ülo Raudseppa sõnul ongi kõige suurem nõudlus just 20 000?30 000 krooni maksvate rataste järele, mida võiks müüa palju iganes, kuid mida tema siiski osta ei soovita. ?Kui sa oled meistrimees, siis osta, kui remontida ei oska, ära parem osta, see on paras õudusunenägu nii sulle kui ka remondimehele,? selgitas Raudsepp, kelle sõnul oli mootorratas kunagi hästi populaarne seepärast, et seda oli lihtne kätte saada. ?Täna on vastupidi, autot ostes võib-olla küsitakse, kas sul pass ikka on kaasas, aga ratast osta on keerulisem.?
    Pangad nimelt mootorrataste ostmiseks tsiklite müüjate sõnul krediiti eriti anda ei taha. ?Kui suur panga sõber ei ole, siis on krediiti praktiliselt võimatu saada,? kurtis Kawasaky ja Harley Davidsoni rattaid müüva I.T. Moto omanik Tiit Kuusk. ?Risk on suur ja pidamine kallis.?
    Ülo Raudsepa sõnul on pankades levinud suhtumine, et tsiklimees on hull vandaal, kes sõidab end suure tõenäosusega surnuks ning siis ei saa pank oma raha tagasi. ?Suhtumine on stiilis, et kas te endale maamiine ei taha liisida.?
    Tanel Viksi sõnul asi siiski nii hull ei ole ning eeskujulikul pangakliendil ei tohiks mootorratta ostmiseks pangalaenu saamisega probleeme olla. ?Küsimus on selles, et kui inimene kiivriklaasi üles tõstab, siis kes sealt alt välja tuleb,? selgitab mees. ?Tihtipeale tuleb sealt välja lugupeetud firmajuht.?
    Hansapanga meediasuhete juhi Kristiina Tambergi sõnul on mootorrataste liisinguga ostmine autodega võrreldes tõepoolest vähe levinud ja seda mitte ainult Eestis. ?Tegemist on üsna kõrge riskiga valdkonnaga,? põhjendas Tamberg. ?Esiteks ei ole mootorrattad nii likviidne vara kui näiteks autod, teiseks on nende kindlustamine kallim kui autode puhul, kuid finantseerimise saamiseks on kindlustamine vajalik.?
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.