Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Põltsamaa Felix hõivab Soome majoneesiturgu
Selle tarbeks uuendas firma kogu majoneesi tootmise ning arendas välja viis uut toodet. Investeeringu kogumaht ulatub 11 miljoni kroonini.
ASi Põltsamaa Felix tegevdirektor Andres Koern ütles, et turu avanemisega Soome lõpeb ettevõttes majoneesi tootmise uuendamise kolmas etapp. ?Majoneesitootmine viidud vastavusse Euroopa Liidu keskkonna- ja tooteturvalisuse nõuetega ning on loodud konkurentsivõimeline tootmisplatvorm,? lausus Koern.
Majoneesi hakatakse Soomes turustama Felixi kaubamärgi all.
Põltsamaa Felix alustas investeeringuid majoneesitootmise kaasjastamiseks 2001. aasta septembris.
AS Põltsamaa Felix ostis majoneesi kaubamärgi Formeer 2000. aasta veebruaris, misjärel viidi majoneesi tootmine üle Tallinnast Põltsamaale. Felixi majoneesi on Eestis enim müüdud, turuosa ulatub 25 protsendini. Põltsamaa Felix plaanib turuosa suurendada järgmisel aastal Eestis kuni 30 protsendini. Soomes on sihiks 20protsendilise turuosa saavutamine selle aasta lõpuks.
AS Põltsamaa Felix teenis 2003. aastal 127,4 mln kroonise netokäibe juures 6 mln krooni puhaskasumit.
AS Põltsamaa Felix loodi 1993. aastal. Ta kuulub Põhjamaade suurimasse toiduainetööstuse gruppi Orkla Foods.
Põltsamaa suurim maksumaksja annab tööd 120 inimesele.
Autor: ÄP