Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kinkekaardid koguvad populaarsust ja toovad uusi kliente

    Kinkekaart on mõnus võimalus saada just selline kingitus, mida hing ihkab. Samas, igaüks ei pruugi kinkekaardist rõõmu tunda. ?Mulle kingiti puhkus spaas. Pole mina seda tüüpi, et läheksin ilma naiseta. Nii jäigi see kinkekaart kasutamata,? jutustab müügijuhina töötav mees kahetsevalt.
    Pirita TOP SPA ilu- ja tervisekeskuse müügijuht Marga Aro kinnitab, et kinkekaartide populaarsus kasvab. ?Erinevate tähtpäevade eel ostetakse neid eriti agaralt. Näiteks jõulude ootuses teevad paljud firmad töötajatele kinkekaartide näol üllatuse,? räägib Marga Aro seniste kogemuste põhjal.
    ?Kinkekaarte ostetakse kogu aeg ja nende hinnad algavad 100 kroonist. Ülemist piirangut ei ole. Hetkel meenub ­4380kroonine kaart, mille eest osteti nädalane pakett meie juures. Selle kuue kuu vältel, mil kaart kehtib, leiab ilmselt igaüks aega, et pakutavast rõõmu tunda. Paljudele meeldib just see, et kaardi saaja valib ise, milliseid teenuseid ta tahab.?
    Selgub, et kõige sagedamini n-ö kustutatakse kinkekaart spaateenuseid kasutades, palju käiakse just basseinides.
    Saaremaa SPA Hotellide turundusjuht Dajana Tiitsaar tunnistab, et kinkekaardid on firmale tähtis müügiväljund.
    Tiitsaar toob näite: ?Pakume ka vabalt valitud summas kinkekaarte. Sel aastal on seni kõige kallima kinkekaardi maksumus olnud 14 800 krooni. See oli summaline, teisisõnu, kinkekaardi saaja kasutab seda erinevate Saaremaa SPA Hotellide teenuste kasutamiseks.?
    Dajana Tiitsaar lisab, et klassikaline kaartide kehtivusaeg on pool aastat ning realiseerimata kaarte on väga vähe.
    Aro ütleb, et probleeme võib kliendil tekkida siis, kui kaardi omanik avastab mõned päevad enne kehtivusaja lõppu, et kasutaks kaardi ära, siis võib juhtuda, et kliendi poolt valitud protseduuride ajad on kinni ja pakutavad kuupäevad ei sobi. ?Kui klient pole saanud kaarti kehtivusaja jooksul kasutada mingil tõsisel põhjusel, siis lubame ka hiljem tulla.?
    Aro sõnul nende firma jaoks kinkekaardid olulist rolli ei mängi. Samas nendib ta, et kinkekaartide saajatest saavad sageli püsikliendid.
    ?Kinkekaarte on Tallinna Kaubamajas aasta-aastalt ­ostetud ikka tõusvas joones,? kinnitab kaubamaja turundusosakonna juhataja Anne-Liis Ostov ja lisab omapoolse põhjenduse: ?Kingituste tegemine valmistab sageli peavalu, mida küll kinkida. Saajal on võimalik ise otsustada, mida osta. Kinkekaarte kasutatakse ka turunduskampaaniates.?
    Anne-Liis Ostovi sõnul on kõige populaarsemad 100- ja 500kroonised kaardid. Kolmesajaseid läheb vähem ning kõige harvem valitakse 1000krooniseid kinkekaarte. Kinkekaardi pluss on seegi, et realiseerimistähtaegu pole.
    ?Siiani tullakse infoletti kaartidega, millel kaubamaja vana logo. Klient ei julge sellega ostma minna, sest pole kindel, kas kaart enam kehtib. Infoletis saab selle uue vastu vahetada. Samuti saab infoletis abi, kui tahetakse kaarti edasi kinkida, mitmeks väiksema summaga kaardiks lahti vahetada või on kaart kogemata pesus käinud,? selgitab turundusosakonna juhataja.
    Anne-Liis Ostov palub hetkeks aega, et täpsustada andmeid kaubamaja analüütikuga ning jätkab: ?Kõige rohkem ostetakse kinkekaartidega Ilumaailmas. Vähema eduga järgnevad Naiste- ja Kodumaailm. Kõige aktiivsem kinkekaartide ostmise kuu detsember, mil läbimüük on 3 korda suurem kui tavakuul. Kõige vähem ostetakse juulis. Kinkekaarte realiseeritakse eriti agaralt detsembris ja jaanuaris ning aprillis-mais. Kevadine edu on seletatav ilmselt ka koolide lõpetamisega.?
    Anne-Liis Ostov lisab, et vahel aetakse kinkekaart ja kliendikaart omavahel segamini. Tullakse ostma kinkekaarti, aga väljendutakse valesti ja küsitakse teenindajalt kliendikaarti. Siis jääb juba letiteenindaja ülesandeks pakkuda kliendile nii ühte kui ka teist.
    Autor: Riina Reiman-Männiste
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Majandusminister: Bolti president siin eksib, eelnõud kirjutavad ikka ametnikud
Platvormitöö direktiivi ja Bolti lobistamisega seoses näeb majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo, et ettevõtete eest seismine ongi avalik huvi ja ministeerium on toiminud õigesti.
Platvormitöö direktiivi ja Bolti lobistamisega seoses näeb majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo, et ettevõtete eest seismine ongi avalik huvi ja ministeerium on toiminud õigesti.
Euroopa gaasikauplejad muretsevad juba järgmise talve pärast
Gaasituru kauplejad on pärast 2022. aasta hinnatippu taas läinud murelikumaks, vahendab Bloomberg.
Gaasituru kauplejad on pärast 2022. aasta hinnatippu taas läinud murelikumaks, vahendab Bloomberg.