Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kinkekaardid koguvad populaarsust ja toovad uusi kliente

    Kinkekaart on mõnus võimalus saada just selline kingitus, mida hing ihkab. Samas, igaüks ei pruugi kinkekaardist rõõmu tunda. ?Mulle kingiti puhkus spaas. Pole mina seda tüüpi, et läheksin ilma naiseta. Nii jäigi see kinkekaart kasutamata,? jutustab müügijuhina töötav mees kahetsevalt.
    Pirita TOP SPA ilu- ja tervisekeskuse müügijuht Marga Aro kinnitab, et kinkekaartide populaarsus kasvab. ?Erinevate tähtpäevade eel ostetakse neid eriti agaralt. Näiteks jõulude ootuses teevad paljud firmad töötajatele kinkekaartide näol üllatuse,? räägib Marga Aro seniste kogemuste põhjal.
    ?Kinkekaarte ostetakse kogu aeg ja nende hinnad algavad 100 kroonist. Ülemist piirangut ei ole. Hetkel meenub ­4380kroonine kaart, mille eest osteti nädalane pakett meie juures. Selle kuue kuu vältel, mil kaart kehtib, leiab ilmselt igaüks aega, et pakutavast rõõmu tunda. Paljudele meeldib just see, et kaardi saaja valib ise, milliseid teenuseid ta tahab.?
    Selgub, et kõige sagedamini n-ö kustutatakse kinkekaart spaateenuseid kasutades, palju käiakse just basseinides.
    Saaremaa SPA Hotellide turundusjuht Dajana Tiitsaar tunnistab, et kinkekaardid on firmale tähtis müügiväljund.
    Tiitsaar toob näite: ?Pakume ka vabalt valitud summas kinkekaarte. Sel aastal on seni kõige kallima kinkekaardi maksumus olnud 14 800 krooni. See oli summaline, teisisõnu, kinkekaardi saaja kasutab seda erinevate Saaremaa SPA Hotellide teenuste kasutamiseks.?
    Dajana Tiitsaar lisab, et klassikaline kaartide kehtivusaeg on pool aastat ning realiseerimata kaarte on väga vähe.
    Aro ütleb, et probleeme võib kliendil tekkida siis, kui kaardi omanik avastab mõned päevad enne kehtivusaja lõppu, et kasutaks kaardi ära, siis võib juhtuda, et kliendi poolt valitud protseduuride ajad on kinni ja pakutavad kuupäevad ei sobi. ?Kui klient pole saanud kaarti kehtivusaja jooksul kasutada mingil tõsisel põhjusel, siis lubame ka hiljem tulla.?
    Aro sõnul nende firma jaoks kinkekaardid olulist rolli ei mängi. Samas nendib ta, et kinkekaartide saajatest saavad sageli püsikliendid.
    ?Kinkekaarte on Tallinna Kaubamajas aasta-aastalt ­ostetud ikka tõusvas joones,? kinnitab kaubamaja turundusosakonna juhataja Anne-Liis Ostov ja lisab omapoolse põhjenduse: ?Kingituste tegemine valmistab sageli peavalu, mida küll kinkida. Saajal on võimalik ise otsustada, mida osta. Kinkekaarte kasutatakse ka turunduskampaaniates.?
    Anne-Liis Ostovi sõnul on kõige populaarsemad 100- ja 500kroonised kaardid. Kolmesajaseid läheb vähem ning kõige harvem valitakse 1000krooniseid kinkekaarte. Kinkekaardi pluss on seegi, et realiseerimistähtaegu pole.
    ?Siiani tullakse infoletti kaartidega, millel kaubamaja vana logo. Klient ei julge sellega ostma minna, sest pole kindel, kas kaart enam kehtib. Infoletis saab selle uue vastu vahetada. Samuti saab infoletis abi, kui tahetakse kaarti edasi kinkida, mitmeks väiksema summaga kaardiks lahti vahetada või on kaart kogemata pesus käinud,? selgitab turundusosakonna juhataja.
    Anne-Liis Ostov palub hetkeks aega, et täpsustada andmeid kaubamaja analüütikuga ning jätkab: ?Kõige rohkem ostetakse kinkekaartidega Ilumaailmas. Vähema eduga järgnevad Naiste- ja Kodumaailm. Kõige aktiivsem kinkekaartide ostmise kuu detsember, mil läbimüük on 3 korda suurem kui tavakuul. Kõige vähem ostetakse juulis. Kinkekaarte realiseeritakse eriti agaralt detsembris ja jaanuaris ning aprillis-mais. Kevadine edu on seletatav ilmselt ka koolide lõpetamisega.?
    Anne-Liis Ostov lisab, et vahel aetakse kinkekaart ja kliendikaart omavahel segamini. Tullakse ostma kinkekaarti, aga väljendutakse valesti ja küsitakse teenindajalt kliendikaarti. Siis jääb juba letiteenindaja ülesandeks pakkuda kliendile nii ühte kui ka teist.
    Autor: Riina Reiman-Männiste
  • Hetkel kuum
Kaamose ennustajate argumendid kaovad kui kevadine lumi
Kätte võib olla jõudnud murdepunkt, kus majandus ja turud asuvad tõusuteele, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kätte võib olla jõudnud murdepunkt, kus majandus ja turud asuvad tõusuteele, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tänane börsipäev keerleb Föderaalreservi õhtuse otsuse ümber
Tänane börsipäev on kantud õhtusest Föderaalreservi intressimäärade tõstmise otsusest ning sellele eelnevatest-järgnevatest sõnumitest ja sündmustest.
Tänane börsipäev on kantud õhtusest Föderaalreservi intressimäärade tõstmise otsusest ning sellele eelnevatest-järgnevatest sõnumitest ja sündmustest.
EfTENi kinnisvarafond kaotas kasumit, Arakas ootab ebakindluse jätkumist
EfTEN Real Estate Fund III kasvatas eelmisel aastal nii müügitulu kui ka üüritulu, kuid ettevõtte kasum vähenes.
EfTEN Real Estate Fund III kasvatas eelmisel aastal nii müügitulu kui ka üüritulu, kuid ettevõtte kasum vähenes.
Reaalajas börsiinfo
Lillemüüja laseb pikalt tegutsenud äri pankrotti: pole enam mõtet
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Coop Eesti uus juht vihjas, et kauplustekett on ostulainel
Eesti suurim jaekaubanduskett Coop Eesti, millele kuulub praegu ligi veerand turuosast, ihkab veelgi kasvada. Konkurendid, kes on täna vaevas ja tunnevad, et turgu ise võtta ei jõua, võivad minna Coopi jutule, rääkis ettevõtte peatne juht Rainer Rohtla.
Eesti suurim jaekaubanduskett Coop Eesti, millele kuulub praegu ligi veerand turuosast, ihkab veelgi kasvada. Konkurendid, kes on täna vaevas ja tunnevad, et turgu ise võtta ei jõua, võivad minna Coopi jutule, rääkis ettevõtte peatne juht Rainer Rohtla.
Saksamaa asemel uued diilid: Euroopa ostab sõjarelvi hoopis mujalt
Euroopa piiririigid ei usalda enam Saksamaad ning hangivad edaspidi relvi Ameerika Ühendriikidelt ja Lõuna-Korealt.
Euroopa piiririigid ei usalda enam Saksamaad ning hangivad edaspidi relvi Ameerika Ühendriikidelt ja Lõuna-Korealt.
Raadiohommikus lilleärist, pankrottidest ja Ukraina reklaamiturust
Veebruarikuu esimeses raadiohommikus räägime algavast lillemüügi kõrghooajast. Tulekul on sõbrapäev ja naistepäev, mis on lillemüüjate jaoks aasta tippsündmused. Kuidas lillekasvatuse äri on kõrgete energiakuludega toime tulnud ja millised on lillemüügi trendid, arutame Rikets Lillede peaagronoomi Getriin Hermliniga.
Veebruarikuu esimeses raadiohommikus räägime algavast lillemüügi kõrghooajast. Tulekul on sõbrapäev ja naistepäev, mis on lillemüüjate jaoks aasta tippsündmused. Kuidas lillekasvatuse äri on kõrgete energiakuludega toime tulnud ja millised on lillemüügi trendid, arutame Rikets Lillede peaagronoomi Getriin Hermliniga.

Olulisemad uudised

Üle saja Eesti ettevõtja lõksus: Valgevene keelab äri müüa Teiste hulgas Silvano, Helmes, Kaamos
Isegi kui tahta Venemaa sõjas osaleva Valgevene ärist väljuda, siis üle saja Eesti ettevõtja jaoks on see nüüd võimatu. Lukašenka valitsus keelab ebasõbralike riikide välisosanikel firmade osalusi võõrandada.
Isegi kui tahta Venemaa sõjas osaleva Valgevene ärist väljuda, siis üle saja Eesti ettevõtja jaoks on see nüüd võimatu. Lukašenka valitsus keelab ebasõbralike riikide välisosanikel firmade osalusi võõrandada.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.