Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Internetist ostavad esialgu vähesed

    Kuigi 2000. aasta algusest alates on TNS Emori uuringu järgi internetist endale kaupa osta soovivate inimeste arv kahekordistunud (neid on 14 protsenti), on inimesi, kes tegelikkuses ka jõudnud kauba ostmiseni, vaid 6 protsenti ehk umbes 65 000 inimest.
    Üleeile Äripäeva kaubandusseminaril esinenud internetiturundusfirma Sevenline'i juht Priit Kallas pidas ostjate väikese protsendi põhiliseks põhjuseks seda, et palju lihtsam on jalutada poodi ning kaup ära osta kui hakata raamatut või CDd internetist lähimasse postimajja tellima, mis mõnikord on kaugemal kui pood. Kallase sõnul on ka temale kui sisseostudest kõrvalehiilivale inimesele palju lihtsam internetist kaup välja valida ning siis kiirelt, pikema arutamiseta kauplusest ära osta.
    Samal ajal internetikauplejad aga halva äri üle ei kurda, pigem vastupidi - nende sõnul on äri praegu küll väike, aga kasvab jõudsalt.
    Mööblit müüva on24.ee portaali haldava Onshopi juhatuse liikme Peep Kulla sõnul tuleb neile aina kasutajaid juurde. "17 000 inimest on registreerinud," kiidab ta, kuid tunnistab, et kõik nendest siiski ei osta.
    "Selles mõttes on Eestis ebaharilik olukord. Kui vaadata maailma statistikat, siis internetikaubanduse moodustavad pigem reisid, raamatud ja CDd. Mööbel aga statistikast välja ei tule," räägib ta. Eestis on just mööbel tugev internetimüügiartikkel. "Kui inimesed ostavad pangateenuseid, siis see tekitab julgust ja kogemust osta ka muid asju," arvab ta, et inimestel on lihtsalt hirm interneti ees.
    Ka Apollo Raamatute juht Arvo Pihl ei taha halva elu üle kurta ning ütleb, et kui 5 protsenti kogukäibest moodustab internetimüük, on see hea tulemus. "See on sellepärast väike, et üldine käive on nii suur," lausub ta. Siiski nendib ta, et puhtalt internetikaubanduse püstipanekuks pole praegu õige aeg. Kui poed ei toeta, siis äri pole, selgitab Pihl.
    "Internetist ostmise kultuuri ei ole ju eriti. Buumi seal ei ole," sõnab ta rahulikult, kuid avaldab lootust, et kui uus arvutikasutajate põlvkond peale tuleb, jääb barjääre vähemaks. "Kolme aasta pärast võime olla seisus, kus protsenti on üle kümne," ennustab ta.
    Autor: Gert D. Hankewitz
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.