Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaamkingitus toetagu ettevõtte imagot

    ATP Koolitus OÜ juhataja Inno Joonas rõhutas, et vahet tuleb teha reklaamkingil ja firmakingil. Reklaamkink on mõjutusvahend müügiks, firmakink aga parim viis tänada tähtpäevadel või ärikohtumistel oma kliente ja partnereid ning meenutada, et olete alati nende jaoks olemas.
    Reklaamkingi valimisel tuleb alustada kingi eesmärgist. Pastapliiatsid, võtmehoidjad jms on odavad ja levinud kingid, millega Joonase sõnul korporatiivklienti enam ei püüa. "Kink olgu selline, mida tahaksite, et teilegi kingitaks! Olge originaalne ja loov, pakkuge kingisaajale üllatuslikku momenti," soovitas ta ja suunas, et kindlasti ei tohi kingi valimisel tähelepanuta jätta kvaliteeti. "Kohvikruusilt mahahõõrdunud logo või kell, mis pärast kahepäevast töötamist katki läheb, on rumalus ja ei jäta kinkijast head muljet," sõnas Joonas.
    Alati tuleb mõelda, kellele kingitus peab sobima (mehele, naisele, ülemusele, alluvale) ning et see ei oleks liialt intiimse iseloomuga. Joonase arvates on toredad esemed, mis pakuvad nuputamisainet, tekitavad emotsioone ja meeleolu. Eelistada võiks koostööd kohalike kunstnike ja käsitöömeistritega. "Eesti keraamiku tehtud kohvikruus või taldrik on alati unikaalne, väärtust lisab ka autorlus," lausus Joonas.
    Kinkston Kingiagentuuri juhataja Martin Lepa ütles, et reklaamkingituse väljanägemine ja kvaliteet väljendavad kinkija suhtumist nii kingisaajasse kui kinkija enda imagosse. Tendents on, et kingivalijad omavad ettekujutust sellest, mida saada tahetakse ja esemele logo planeerimisel otsitakse abi stiiliraamatust. Juhtub aga sedagi, et kinke tellitakse suvaliselt ja ei osata leida toodet, mis toetaks firma mainet. "Reklaamese peab harmoneeruma ettevõtte valdkonna ja väärtushinnangutega, kandma endas sõnumit, mida ettevõte soovib edastada," juhendas Lepa.
    Televõrgu ASi projektijuht Malle Suve ütles, et nemad eelistavad praktilisi meeneid, kingitud on näiteks mälupulki. Jõulude ajal aga üllatati kliente põhjapõdranahkadega. Kingifirmade pakutud viiest-kuuest tootest osutub Suve sõnul sobivaks keskmiselt üks. "Minu arvates on see väga hea tulemus, sest seni on meie firmakingituste sihtgrupp olnud maskuliinne ning meestele meelepäraste kingituste valimine on võrdlemisi keeruline," lausus ta.
    Suve mainis, et on ka juhtumeid, kui tellitud kingitused ei ole kvaliteetsed, näiteks kruusid, millele telliti sinised logod, tulid hoopis musta värvi logodega.
    Lepa rõhutas, et kuna ebakvaliteetne logo kahjustab kaubamärgi imagot, tuleb jälgida brändi värvikoodi ja tootele logo kandmise kvaliteetsust. "Reklaamtoote värvi valides võiks lähtuda ettevõtte brändi lubatud taustavärvidest. Mida ühtlasem ja selgem on ettevõtte üldine stiil, seda paremini see meelde jääb," kinnitas Lepa.
    Soovitan kingituste valikul pidada nõu võimalikult paljude inimestega, kuna arusaam heast reklaamkingitusest on väga subjektiivne. Läbirääkimine küll aeglustab protsessi, kuid aitab leida parima hinna ja kvaliteedi suhtega lahendust.
    Alati tasub abi küsida ka kingipakkujailt, kuna sealsed spetsialistid on hästi kursis reklaamkingituste turul toimuvaga.
    Meie peamine koostööpartner reklaamkingituste osas on Roi. Pühade (näiteks jõulude) ajal oleme siiski kasutanud ka teisi pakkujaid, et leida omapärasemaid asju. Kinkinud oleme näiteks Eesti käsitöömeistrite tehtud nahkkindaid ning villaseid sokke.
    Siiski tuleb tunnistada, et erinevate firmade kataloogides olevad tooted korduvad sageli. Raske on leida midagi unikaalset või eksklusiivset, mida saaksime pakkuda ainult EMT klientidele.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Suurbritannia jagas kümneid litsentse fossiilsete kütuste puurimiseks
Põhjamerel võib naftapuurimine jätkuda kuni kümme aastat üle Suurbritannia valitsuse 2050. aastaks seatud net zero tähtaja, sest fossiilkütuste ettevõtetele on jagatud kümneid uusi litsentse.
Põhjamerel võib naftapuurimine jätkuda kuni kümme aastat üle Suurbritannia valitsuse 2050. aastaks seatud net zero tähtaja, sest fossiilkütuste ettevõtetele on jagatud kümneid uusi litsentse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Elcogen ehitab Tallinna külje alla uue tehase
Tehnoloogiatootja Elcogen rajab Tallinna külje all asuvasse Loovälja Tehnoparki tehase, mis suurendab märkimisväärselt ettevõtte senist tahkeoksiid-kütuseelementide tootmisvõimsust.
Tehnoloogiatootja Elcogen rajab Tallinna külje all asuvasse Loovälja Tehnoparki tehase, mis suurendab märkimisväärselt ettevõtte senist tahkeoksiid-kütuseelementide tootmisvõimsust.
Raadiohommikus: kinnisvarast ja planeeringutest
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.