Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Legend on tagasi

    Kui aus olla, siis olin uut Legendi esmakordsel nähes natuke pettunud, sest pärast uue Civicu ilmsikstulekut lootsin ka Legendil näha midagi erilist, nagu tiibasid ja viisnurkseid väljalaskeavasid.
    Tegelikult on ju olemas ka ilmselge põhjus, miks Legendile ei tehtud roosasid triipe ja miks iluvõre ei ulatu näiteks aknaservani. Nimelt öeldi Austrias toimunud pressiesitlusel selgelt välja, mis autodega konkureeritakse, nendeks oleks nelikveolised BMW 5. seeria, Audi A6 ja Mercedes Benz E klass. Hmm… imelik, sellest nimekirjast "unustati" sujuvalt Lexus GS. Pärimise peale vastati vaid, et Lexus pole ju nelikvedu. On ju tegelikult ilmselge, et Legend hakkab just nimelt siinmail konkureerima Lexusega.
    Kellele siis Legend suunatud on? Inimesele, kes hindab luksust, vastupidavust ja turvalisust, kuid samas ka natuke anonüümsust. Viimane peaks tähendama seda, et sellele inimesele, kes läheb Legendi ostma, pole oluline naabrimehe ees eputamine, et vaata, ma ostsin endale Bemmi või Mersu.
    Legend on välimuselt tegelikult vägagi kena ja soliidne. Selline rahulikult väljapeetud konservatiivsus on kindlasti eelpoolnimetatud Saksa vanade markidega täiesti võrreldav.
    Interjöör on kohati ohhoo ja samas tekitab mõningaid küsimusi. Esiteks on üllatav see, et n-ö võtmeta sisenemise ja käivitamise süsteemi Legendil pole. Honda ise põhjendab seda sellega, et see süsteem võib katki minna ja pole n-ö kuulikindel. On ju üldteada fakt, et Honda on maailma ja praeguse ajastu üks vastupidavamaid autosid. Selle võtmeta sisenemise süsteemi kõrvalejätmisega on ilmselgelt üritatud elimineerida kõikvõimalikud ohud selles suunas, et mehaanikutel võiks Honda esindustes peale haigutamise midagi teha olla. Legendil on ainult kaks varustustaset, üks odavam ja teine kallim. Samas, olgem ausad, mõlemad on sama 3,5-liitrise mootoriga ja nelikveolised ning juba odavamas tasemes on lisasid nii palju, et võtab silme eest kirjuks. Võttes kallima paketi, lisandub nimistusse veel kõikvõimalikku nänni, millest tavalised tarbijad unistadagi ei oska.
    Sõiduomadustele lisab värvi esmakordselt masstootmisse läinud autole paigaldatud SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive), mille puhul on tegu sellega, et nelikveo aju võib eraldi kiirendada ükstapuha millist ratast. Väikesel rajal, kus Legendi proovida anti, sai üsna suurel kiirusel proovitud kurviminekut ja tõepoolest oli tunda, kuidas nelikvedu autot korrigeeris ja kerge alajuhitavuse kiirelt lõpetas.
    3,5-liitrine mootor on vaikne ja piisavalt jõuline.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Olavi Lepp: juht töötab hea tuju nimel
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Riik loob 50 miljoni euroga kaitsetööstuse fondi
Valitsus plaanib luua riikliku fondi, mis investeerib kaitsetööstusse raha otse ja erafondide kaudu. Praeguste ekspordigarantiide arvel suunatakse fondi 50 miljonit eurot.
Valitsus plaanib luua riikliku fondi, mis investeerib kaitsetööstusse raha otse ja erafondide kaudu. Praeguste ekspordigarantiide arvel suunatakse fondi 50 miljonit eurot.