Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Erista lojaalset klienti

    Kliendirahulolu uuring ei näita lojaalsete klientide olemasolu, sest klient vahetab pakkujat rahulolule vaatamata.
    Kas te teate, kui palju on teie ettevõttel lojaalseid kliente? Suure tõenäosusega teate vaid seda, kui palju on teie firmal rahulolevaid kliente, sest teil viiakse regulaarselt läbi kliendirahulolu uuringuid. Valdavalt ei ole aga nende põhjal võimalik ennustada finantstulemusi. Uuringu järgi väljendab 80% pakkujat vahetanud klientidest rahulolu oma eelmise pakkujaga.
    Seega rahulolevatest klientidest ei piisa. Kasumi kasvatamiseks on teil vaja "soovitajaid". Need on lojaalsed kliendid, kes on teie toodete või teenustega nii rahulolevad, et räägivad teist oma sõpradele ja tuttavatele, teevad turunduse teie eest ning toovad teie juurde uusi kliente.
    Nad on rõõmuga teie firma tasustamata müügiinimesed. Äärmuslikul juhul ollakse valmis isegi tätoveerima firma logo oma käsivarrele nagu näiteks mõned Harley-Davidsoni mootorrataste omanikud.
    Kliendid on lojaalsed vaid väga kõrge rahulolutaseme juures (vt graafikut). Kui kliendid on ainult rahul, vaatavad nad turul ringi ja on valmis teid parema pakkumise korral välja vahetama.
    Oluline on keskenduda klientidele, kes on teiega rahul ja väga rahul. Sageli keskendutakse aga probleemidele ja rahulolematutele klientidele, mis firma kasumi suurendamisele suurt mõju ei avalda, sest kõikidele te niikuinii meeldida ei suuda.
    Palju kasumlikumad on firmale lojaalsed kliendid - müügikulud jaotuvad pika aja peale, nad suurendavad pidevalt oma oste, soovitavad teid teistele ning on valmis maksma keskmist hinda. Fakt on aga see, et sageli tehakse uutele klientidele palju paremaid pakkumisi kui pikaaegsetele, mis on eriti levinud finantsteenustes ja telekommunikatsiooni vallas.
    Tuleb luua eristuv ja väärtuslik kliendikogemus, mis tekitab kliendil teie brändiga emotsionaalse seose. Meeldejääva kogemuse pakkumine tundub enamikule organisatsioonidele ebaratsionaalse otsusena.
    Teistsuguseks näiteks on The Carphone Warehouse, kes pakub tasuta remonti inimestele, kes ei ole neilt veel telefoni ostnud. Kui nüüd mõni ettevõte seda lähenemist üle võtta sooviks, siis tõenäoliselt see ebaõnnestuks, kuna lähenemine on seotud The Carphone Warehouse'i firmakultuuriga.
    Tähtis on panna paika oma strateegia ja väärtused ning luua ühtne kultuur, kus tooted, protsessid ja inimesed toetavad kliendilubaduste täitmist ning loovad klientidele väärtuse.
    Teil tuleb otsustada, millega eristuda - kas tootega, hinnaga või kliendikeskusega. Te ei saa olla parim kõiges. Ärge püüdke rahuldada kõikide klientide vajadusi, vaid lähtuge sellest, mida ootavad teilt teie kõige kasumlikumad kliendid.
    Eristuge oma äris, ärge kopeerige teisi. Et saada soovitajaid, peate kõigepealt teadma, kes on teie ettevõtte kõige kasumlikumad kliendid ja mida nad teilt ootavad ning pakkuma neile erakordse ja meeldejääva kogemuse.
    Kasutatud S. Smithi raamatut "Managing the Customer Experience" ning uuringut "Customer Experience Management Plus™" (CEM+).
    Autor: Marju Randlepp
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
USA aktsiaturg lõpetas nädala võidukalt
Kõik USA aktsiaindeksid lõpetasid nädala tõusuteel. Dow ja Nasdaq tõusid nädalaga vastavalt 1,14% ja 1,43%, samal ajal kui S&P 500 lisas 0,55%.
Kõik USA aktsiaindeksid lõpetasid nädala tõusuteel. Dow ja Nasdaq tõusid nädalaga vastavalt 1,14% ja 1,43%, samal ajal kui S&P 500 lisas 0,55%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Suur galerii: Eduka Eesti auhinnasadu uhiuuel äripinnal
Äripäeva 12. Eduka Eesti arvamuskonkursi auhinnad jagati välja neljapäeva pärastlõunal konkursi ühe toetaja Ellex Raidla kontoris Tallinnas Rotermanni kvartalis, kuhu advokaadibüroo kolis märtsis.
Äripäeva 12. Eduka Eesti arvamuskonkursi auhinnad jagati välja neljapäeva pärastlõunal konkursi ühe toetaja Ellex Raidla kontoris Tallinnas Rotermanni kvartalis, kuhu advokaadibüroo kolis märtsis.
Kakao hind on võtnud suuna alla
Kakao hind on kukkunud rekordkõrgest tasemest viiendiku võrra ning esmaspäeval kukkus kakao hind 17% ühel kauplemispäeval.
Kakao hind on kukkunud rekordkõrgest tasemest viiendiku võrra ning esmaspäeval kukkus kakao hind 17% ühel kauplemispäeval.