Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mida jälgida üritus-turundusagentuuri valikul?

    Turundusjuhid seisavad sageli valiku ees, kas korraldada firmaüritus ise, kaasata üritusturundusagentuur või koguni -agentuurid. Mõlemal valikul on omad plussid ja miinused, mida tuleb otsust tehes kindlasti hoolikalt kaaluda.
    Hea soovitus on, et koostööpartnerit kaasates tagatakse sündmuse organiseerimiseks piisavalt inimesi, piisavalt kogemusi, piisavalt palju ideid ja lisaks jagub ka piisavalt aega. Koostööpartnerita on üks inimene, vähe kogemusi, põhitöö võtab kogu aja ning ürituse korraldamiseks seda napib, ähvardavad liiga suured riskid, on vähe julgust ning ollakse kinni vanades tavades.
    Kui nimetatud faktid hoolikalt läbi mõelda ja kaaluda, jõuab väga ruttu ka selgusele, kumba varianti tasuks eelistada. Levinuim on segavariant, kus projekti juhitakse firma seest, kuid lisaks kasutatakse koostööpartnerite, sealhulgas ka sündmusturundusagentuuri abi.
    Kui aga on jõutud arusaamisele, et kasulikuma ja efektiivsema tulemuse saavutamiseks on kindlasti vajalik palgata sündmust organiseerima agentuur, tuleb esimesed sammud väga hoolikalt läbi mõelda. Alustada võiks sellest, et otsustada, millist abi täpselt vaja on. Vastavalt sellele saab asuda otsima koostööpartnerit.
    Üritusturundusagentuuri valikul tuleb tugevasti toetuda eelnevale kogemusele. See mängib rolli lõppeesmärgi saavutamisel. Kui juhtub, et üritust planeerival ettevõttel endal pole kogemust, võib julgelt teadjamatelt ja tuttavatelt nõu küsida.
    Lähtudes saadud infost, saab juba valida välja kaks kuni kolm teenuseosutajat, kellelt küsida konkreetne pakkumine sündmuse korraldamiseks.
    Üritusturundusagentuuri valides arvesta kindlasti ka agentuuri varasemat (positiivset) kogemust. Küsi sirvimiseks nende portfooliot ja viimaseid töid ning tagasisidet tööde kohta. Süvene ideesse, mida agentuur pakub; mõtle, kas see on küllalt hea. Mida täpsemalt saad pakutud ideed kasutada, seda parem.
    Valikut tehes lähtu oma eelarvest ja pakutud ajakavast ning kaalu, kas need on sinu sündmuse jaoks mõistlikud. Jälgi, et eelarve oleks läbipaistev ja algusest peale arusaadav.
    Oluline on teada, et alati on sündmuse ettevalmistamisel ja korraldamisel kohustusi, mille tellijaettevõte peab enda kanda võtma. Otsustamisel tuleb olla objektiivne ja küsida, kas nende ülesannetega ka hakkama saadakse.
    Suur osa ettevõtetest ostab reklaamiideed ja vahel ka terviklikud turunduslahendused kalli raha eest väljastpoolt sisse. Oma kogemustest saan aga väita, et tihti võib firma töötajailtki tulla väga leidlikke lahendusi. Näiteks, kuidas saaks veelgi paremini kliente teenindada või milline võiks olla uus toode, teenus või hoopis ettevõtte sünnipäevapidu.
    Seega tasub üritusturundusagentuurile maksmise asemel alati kaaluda ka oma töötajate kaasamist suve- ja talvepäevade või muude firmapidude korraldamisse.
    Autor: Tiina Shein
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.