Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Milder paneb Lottega lapsed riidesse
Lotte isad Heiki Ernits ja Janno Põldma vaatasid eile uue rõivabrändi tutvustusel Lotte rõõmsavärvilisi riideid kandnud tantsulapsi muheda ilmega ja lõid jalaga muusikale takti kaasa.
"Päris vahva!" tunnistasid mehed ühest suust. Nad on rahul, et Lotte on asunud iseseisvat maailmavallutuslikku elu elama. "No ta on saanud ka nii hea koduse kasvatuse," muigas Põldma.
Baltika Grupi juht ja suurim omanik Meelis Milder ütles, et Lottele tuleb nüüd pöialt hoida. Kui palju firma uude laste moebrändi investeerib, ta veel öelda ei osanud.
"Olen täiesti kindel, et sellest tuleb suur rahvusvaheline edu," ütles ta. Ametlikult kannab Lotte rõivakollektsioon nime Lotte By Mosaic. Milderi sõnul on maailmas moes, et kaks kõva brändi loovad ühise projekti. Ta tõi näiteks Madonna ning Euroopa suuruselt teise rõivatootja Hennes & Mauritzi ühisprojekti.
"See sünergia hullutab. Lotte on küll täna natuke noor, et luua omanimelist kollektsiooni, kuid see on meie ühislooming," ütles Milder.
Lotte By Mosaici kaubamärgis on rõivad 2-10aastatele poistele ja tüdrukutele, kokku umbes 40 rõivaeset. Lotte fänne on ka täiskasvanute seas, seetõttu on neilegi mõeldud. Milder ütles, et isadepäevaks on plaanis müügile tuua Lotte-teemaline T-särk, mida lapsed võiksid oma isadele kinkida.
Kaubamärgi Lotte by Mosaic loomist alustati selle aasta jaanuaris ning selle disainer on Mosaici lasterõivaste disainer Merje Rääbis.
"Leiutajateküla Lotte" on jõudnud 15 riiki, koos rõivakollektsiooniga läheb film vallutama Ukrainat ja Venemaad.
Filmi produtsendi Riina Sildosi sõnul on Lotte film jõudnud praeguseks 15 riigi kinodesse, ka Austraaliasse ja Uus-Meremaale. "Isegi Araabia Ühendemiraadid on sellest huvitatud, kuid et seal naised koos lastega kinos ei käi, on mõeldav DVD," ütles Sildos.
Sildos ütles, et tõenäoliselt ei teeni film kunagi tasa tema tootmiseks kulunud 32 miljonit krooni. "Seda on veel vara öelda, ehk viie aasta pärast saab seda öelda," ütles ta. Samas on juba teoksil uue Lotte filmi stsenaarium.
Kas Lotte nii suur edu tegi nende loojad üleöö miljonärideks? "Euroopas pole sellist filmi, mis teeks filmitegijad miljonäriks. See on ainult Hollywoodis," naersid Heiki Ernits ja Janno Põldma.
Et Lotte on võitnud nii paljude laste südamed, poleks loojad iial uskunud. "Kui seda ette teaks, siis selliseid tegelasi ainult lookski."
"Leiutajateküla Lotte" esilinastus Eestis mullu augustis ja seda käis vaatamas ligi 60 000 inimest.