Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Soome Eurovisioon tahab senised üle lüüa

    Soome loodab selle enam kui sada miljonit vaatajat koguva üritusega veelgi parandada oma mainet tipptehnoloogiamaana.
    Juba tänase Eurovisiooni poolfinaali eelsetes viimastes proovides sujus kõik üsna ladusalt. Sellele vaatamata kurtis tehnilise poole eest vastutav Kaj Flood, et midagi nii rasket pole ta oma elus veel kogenud. Mullused kergejõustiku maailmameistrivõistlused olevat sellega võrreldes olnud lapsemäng.
    Hartwall Areenal, kus lauluvõistlus toimub, on ainuüksi valguskaableid kokku 86 kilomeetrit. 1500 prožektorit ja läbipaistev Mitrixi ekraan, mis koosneb LED valguskaablitest, neelavad energiat kuni kaks megavatti. Kogu selle tehnikamajanduse eest kannab hoolt 550 inimest. Aga vaev on igati ära tasunud. Üldmuljet ning Mikki Kuntu kavandatud valgus-show'd kiidavad nii osalised kui ka vaatajad.
    Kokku läheb ürituse korraldamine Yleisradiole maksma 195 miljonit krooni. Finaal oli välja müüdud varakult, kuid eelvõistlustele jagus vabu kohti. Finaali piletid maksid 195-250 eurot (3050-3900 krooni), VIP-paketid üle 2000 euro (31 300 krooni).
    Mõistagi ei puudu nii suurel üritusel sponsorid. Kolm rahvusvahelist peasponsorit on Soome-Rootsi telekomifirma TeliaSonera, hambaravifirma Nobel Biocare ja ELis võrdõiguslikkuse eest võitlev organisatsioon Equal Opportunities for All.
    Ühe peasponsorina on TeliaSoneral kõik lauluvõistlusega seotud turundus- ja meediaõigused. TeliaSonera turundusjuht Minna Pajala ei paljastanud sõlmitud lepingu maksumust, kuid ta möönis, et see on TeliaSonera sugusele firmale üsna suur summa ja ületab näiteks olümpiamängudega seotud panust.
    "See on nii harukordne sündmus, et tahtsime kindlasti osaleda. Meie eesmärk on parandada veelgi Soome imagot tipptehnoloogiamaana ja luua sellest võistlusest uus, digitaalajastu Eurovisioon," ütles ta Kauppalehtile.
    Peasponsorid saavad pileteid kõigile üritustele ning võivad paigutada oma logo Hartwall Areenale ja kasutada Eurovisiooni logo. Firmade logo on üleval ka Helsingi südalinna paigutatud Eurovision Village'is, kuhu on kavandatud osavõtjatele rohkeid kohtumisi. Kokku toimub Helsingis Eurovisiooniga seotud 350 üritust.
    Soome saab Eurovisioonil enda tutvustamiseks 36 minutit tasuta reklaamiaega. Seal kasutatakse ilmselt elemente uuest Soome brändist, mida helged pead praegu välja töötavad ja mis peab valmima tuleval aastal.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.