Page Not Found

  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 28.09.07, 15:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lasnamäe linnaosa kavatseb kahelt poelt võtta alkoholimüügiloa

Lasnamäe linnaosavalitsus kavatseb alaealistele vägijoogi müümise eest kahelt väikepoelt ära võtta alkoholimüügiloa.
Politsei on hetkel menetlemas mitmeid juhtumeid, kus Lasnamäe territooriumil on alaealistel õnnestunud lunastada enesele kauplustest vägijooke, mis on tõsine rikkumine.
Lasnamäe linnaosa avalike suhete nõunik ütles Päevaleht Online`ile, et suure tõenäosusega jäävad menetluse lõppedes alkoholimüügiloast ilma kaks väikepoodi.
Linnaosa vanema Kalle Klandorfi sõnul ei saa alaealiste alkoholitarvitamisega võideldes teha kompromisse: „Me toetame täielikult Kristiine linnaosa otsust jätta Kristiine Prisma kauplus ilma alkoholimüügiloast, sest hoolimata nii mõnegi poliitiku muretusest, on alaealiste alkoholitarvitamine tõsine probleem ning kaubandusettevõtet ning müüjat, kes sellele kaasa aitab, tuleb karmilt karistada”.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele