Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    FSB, Kremli reklaamibüroo

    Kremlil on julge ja hakkaja reklaamibüroo: FSB/International, esindustega igas suuremas riigis. Agentuur oskab mõelda suurelt ja lahendab vääramatult kõik Kremli probleemid. Viimatine probleem oli imagoloogiline, retsipientide hirmu tase oli liiga madalale langenud. Abi leiti tavalisest üritusturundusest, mille kohaks valiti Gruusia.
    Kindlasti tehti SWOT-analüüs, kus kaardistati kõik nõrkused-tugevused ja ohud-võimalused. Kas oma kodanike või grusiinide surmajuhtumid on reklaamikontseptsioonis nõrkused või ohud, ei peagi retsipient teadma. Pigem siiski tugevused ja võimalused, sest kinnistavad soovitud mõju. Loomulikult tuleb igas kampaanias lähtuda reklaamitegijatele tuntud AIDA-reeglistikust - Attention, Interest, Desire, Action.
    Attention - Tähelepanu tõstab tavatu, seepärast räägitaksegi konkurentidest eristumisest. Kreml ei ole juba tükk aega Lääne kolleegidest korralikult eristunud, samasugune majandusel põhinev politikaanlus ja rahvusvaheliste reeglite formaalne järgimine. Mis oleks, kui seekord rikuks reegleid? Sissetung Gruusiasse on suurepärane üritusturunduslik vahend konkurentidest eristumiseks - teised räägivad ja teevad lepinguid, Kreml sõdib. See on nagu suuremastaabiline Simple Session või Adidas Streetball.
    Interest - Lääs hakkas kohe uurima, millega on Gruusias õigupoolest tegu. FSB reklaamibüroo äratas maailma tähelepanu ning pani sihtgrupi ehk Lääne "partnerid" Kremlist huvituma.
    Desire - Lääs targutab oma väärtustest, kuid nüüd tekkis neil vastupandamatu soov ka Kremli väärtusi tundma õppida. Reklaamibüroo kaval nipp laseb retsipientidel Kremli väärtusi otsida. Tegelikult püüdis see tavaline turunduskampaania ju vaid hirmu tekitada.
    Action - Millist tegutsemist tellija retsipiendilt ootab? Hirmu muidugi. Seepärast soovitab FSB vägede väljaviimisega viivitada, et soovitud tulemus kinnistuks.
    Nagu iga teine reklaamibüroo, ei võta ka FSB vastu konkurentide töid, muidu tekiks huvide konflikt. Ühest suurtellijast piisab, põhitöö kõrvalt saab tegelda väikest viisi naftafirmade ja mõne teise pisikliendiga. Kui mujal räägitakse turunduskulude kärpimisest ja tööjõupuudusest, siis FSB bürool neid muresid pole - põhikliendi eelarve annab võimaluse kogu maailmas vabalt majandada. Eetika ja moraali piiravad vaid tavalisi agentuure.
    Autor: Peep Ehasalu
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.