Lisaks toetab Geely Hiina suurimat erakõrgkooli 30 000 tudengiga.
Uurimis- ja arendustegevuse osakond kasvab iga aastaga – praegu on seal 1400 töötajat, kelle palk on murdosa oma Rootsi kolleegide palgatasemest, kirjutab TT. Kokku on Geelyl 13 000 töötajat.
Tööliste palgatase Ningbo tehases on ca 2500 Rootsi krooni ehk 3875 Eesti krooni kuus. Töölised teevad kaheksatunnised tööpäevad kuus päeva nädalas.
Geely kirjeldab ennast kui sõltumatut erasektori tootjat, kuid omanikul Li Shuful on ka poliitilisi ülesandeid. Ta on Hiina RV poliitikaalase nõustava konverentsi liige.
Li Shufust õhkub enesekindlust. „Pärast 30 hea saagikusega aastat jõe ühel kaldal on aeg viljakateks aastateks ka jõe teisel kaldal,“ ütles Li Shufu, kelle sõnul on nüüd Hiina kord rambivalguses seista.
Täna kirjutas Pekingi ajaleht Economic Observer, et Zhejiang Geely Holding Group võib Volvo sõiduautode divisjoni eest Fordile maksta mitte üle 1,8 miljardi dollari. Võimalik, et isegi vähem - 1,6 miljardit dollarit. Müügikokkuleppe peaksid Geely ja Ford allkirjastama 8. veebruaril, vahendas agentuur Bloomberg.
Geely käekäik:
1986 firma asutamine1997 alustatakse autode tootmist1999 tootmismaht 1500 autot2003 esimene auto eksporti2004 müüakse 97 000 autot2005 Geely Automobile Holdings noteeritakse Hongkongi börsil2007 loob ühisettevõtte firmaga Manganese Bronze Holding Londoni taksode tootmiseks2008 müük 222 000 autot2009 ostab Austraalia käigukastide tootja, müük 330 000 autot2015 eesmärk toota 42 erinevat mudelit (praegu kuus), müüa 2 miljonit autot