Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EAS: „Laulva revolutsiooni“ mõju turismile võimatu hinnata
Filmi „Laulev revolutsioon“ konkreetset mõju turismile on võimatu hinnata, kuna see pole filmi otsene eesmärk ja Eestit külastavate USA turistide arv on tagasihoidlik, leiab EASi turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor Erki Peegel.
"EASil on Jim Tustyga pikaajalised head kontaktid, 2009. aastal arenesid need otsuseni toetada Jimi uut filmi „Väljakutsuvad laulud“. EAS toetas seda filmi 2009. ja 2010. aastal, kokku 300 000 krooniga," sõnas Peegel.
Tema sõnul on film „Laulev revolutsioon“ viimastel aastatel kindlasti väga hästi Eestit kui riiki ning eelkõige meie lähiajalugu USAs tutvustanud, seda nii otseselt sadades kinosaalides kui ka läbi väga laialdase meediahuvi, mis filmi saatis.
"Uue filmi tööversiooni vaadanuna võin öelda, et ka sellel filmil on tugev potentsiaal USA vaatajates laiemat huvi äratada. Jim Tustyga kohtudes oleme arutanud ka erinevaid täiendavaid võimalusi filmi ja sellega seotud projektide rahastamisel, seda nii Eesti ettevõtjate kui ka avaliku sektori poolt," rääkis ta..
Peegeli ütlusel on filmi „Laulev revolutsioon“ konkreetset mõju turismile tema hinnangul võimatu hinnata, kuna see pole filmi otsene eesmärk ja Eestit külastavate USA turistide arv on tagasihoidlik.
"USA ei mahu Eestis ööbinud turistide arvult (ca 16 000 turisti 2009. aastal) hetkel isegi meie sihtturgude esikümnesse ning nii 2008. kui ka 2009. aastal Eestit külastanud USA turistide arv vähenes," märkis ta.
Peegel lisas, et see trend on aga pigem tingitud ülemaailmsest majanduskriisist ja nõrkadest transpordisidemetest, mitte ei näita filmi tugevust või nõrkust.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.