Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
"Paneme brändid koostööle"
Ekspress Grupi juht Gunnar Kobin ütles, et suurima muutusena on oodata Ekspress Grupi nelja brändi ehk Eesti Ekspressi, Maalehe, Eesti Päevalehe ja Delfi suuremat koostööd ajakirjandusliku materjali tootmisel.
Järgneb Gunnar Kobini kommentaar Vallo Toometi saamisele Eesti Päevalehe peatoimetajaks ja eelolevatele muudatustele kontserni tasandil.
Me oleme Eesti Päevalehe tulevikku planeerides rääkinud paljude inimestega ja üks neist oli Vallo Toomet. Tema toodud ideed, kuidas edasi liikuda, olid sarnased meie mõtetega ning seetõttu tegime ka sellise otsuse.
Kõige suuremad muutused, mis Ekspress Gruppi ees ootavad, on seotud erinevate sisutootmisüksuste koostöö reorganiseerimisega. Meie valduses on neli tugevat brändi – Eesti Ekspress, Maaleht, Eesti Päevaleht ja Delfi – ning meie soov on need brändid üksteisele kasulikul viisil koostööle aidata.
Nende brändide sisuga varustamisega on seotud üle 150 talendika ajakirjaniku ning meie soov on seda sisutootmise võimekust maksimaalselt ära kasutada. Kuidas me seda täpselt teeme, jäägu järgmise invervjuu teemaks.
Vallo Toometi ülesanne selles protsessis on juhtida Eesti Päevalehe kui toote sisu tootmist.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.