• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    "Paneme brändid koostööle"

    Ekspress Grupi juht Gunnar Kobin ütles, et suurima muutusena on oodata Ekspress Grupi nelja brändi ehk Eesti Ekspressi, Maalehe, Eesti Päevalehe ja Delfi suuremat koostööd ajakirjandusliku materjali tootmisel. 

    Järgneb Gunnar Kobini kommentaar Vallo Toometi saamisele Eesti Päevalehe peatoimetajaks ja eelolevatele muudatustele kontserni tasandil.
    Me oleme Eesti Päevalehe tulevikku planeerides rääkinud paljude inimestega ja üks neist oli Vallo Toomet. Tema toodud ideed, kuidas edasi liikuda, olid sarnased meie mõtetega ning seetõttu tegime ka sellise otsuse.
    Kõige suuremad muutused, mis Ekspress Gruppi ees ootavad, on seotud erinevate sisutootmisüksuste koostöö reorganiseerimisega. Meie valduses on neli tugevat brändi – Eesti Ekspress, Maaleht, Eesti Päevaleht ja Delfi – ning meie soov on need brändid üksteisele kasulikul viisil koostööle aidata.
    Nende brändide sisuga varustamisega on seotud üle 150 talendika ajakirjaniku ning meie soov on seda sisutootmise võimekust maksimaalselt ära kasutada. Kuidas me seda täpselt teeme, jäägu järgmise invervjuu teemaks.
    Vallo Toometi ülesanne selles protsessis on juhtida Eesti Päevalehe kui toote sisu tootmist.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Tarmo Ulla: kui kukud, tõuse ja proovi uuesti!
Arvamuskonkursi Eduka Eesti toetaja, Swedbank Eesti juhatuse liige, eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla teeb üleskutse panustada konkursile ideedega, mis aitavad suunata meie noori rohkem tegelema huviharidusega, et väärtustada meeskonnatööd.
Arvamuskonkursi Eduka Eesti toetaja, Swedbank Eesti juhatuse liige, eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla teeb üleskutse panustada konkursile ideedega, mis aitavad suunata meie noori rohkem tegelema huviharidusega, et väärtustada meeskonnatööd.
Meta jääb vähemalt Nasdaqil esialgu Facebookiks edasi
Nime Meta Platformsiks vahetanud Facebook kaupleb veel mõnda aega Nasdaqi börsil vana sümboli FB all.
Nime Meta Platformsiks vahetanud Facebook kaupleb veel mõnda aega Nasdaqi börsil vana sümboli FB all.
Põllumajandustootjate TOP: olukord on pinev, aga samas ka põnev
Tänavuse Põllumajandustootjate TOPi võitnud teraviljatootja Aru Põllumajanduse OÜ arendusjuhi Karl Lindami sõnul on olukord põllumajandussektoris pinev, ent samas ka põnev.
Tänavuse Põllumajandustootjate TOPi võitnud teraviljatootja Aru Põllumajanduse OÜ arendusjuhi Karl Lindami sõnul on olukord põllumajandussektoris pinev, ent samas ka põnev.
Digi-Eesti lööb Dubai Expol laineid burgeriga
Dubai maailmanäitusele Expo 2020 läks iga riik oma looga. Eesti sõnum on olla maailma kõige edasijõudnum digiühiskond, kuid muljet avaldab ka eestlaste burger.
Dubai maailmanäitusele Expo 2020 läks iga riik oma looga. Eesti sõnum on olla maailma kõige edasijõudnum digiühiskond, kuid muljet avaldab ka eestlaste burger.