• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Alcoa: kehva tulemuse taga on nõrk Euroopa majandus

    USA suurima alumiiniumitootja Alcoa kolmanda kvartali tulemus jäi kõvasti alla analüütikute ootusi, kuna nõudlus oma maailmas vähenemas ja metallide hinnad alanemas.

    Alcoa tegevjuht Klaus Kleinfeld sõnul on usaldus globaalse majanduse taastumise osas kahanenud. Ta hoiatas nõrga majanduskeskkonna eest terve aasta lõikes ning seda eriti Euroopas.
    "Mured võlakriisi pärast on sundinud Euroopa kliente oma tellimusi vähendama," märkis ka ettevõtte finantsjuht Chuck McLane Reutersi teatel.
    Alumiiniumitootja kinnitusel on alates teisest kvartalist püsinud nõrk nõudlus metalli järele nii autotööstus, ehituses, tööstustoodete valmistajate kui ka pakendite tootjate hulgas. Nõudluse kasvu on näha vaid lennu- ja transpordisektoris.
    Ehkki Alcoa kolmanda kvartali kasum tõusis aastataguselt 0,06 dollarilt 0,15 dollarini, jäi see alla nii teise kvartali tulemusele, kui ka kõvasti maha analüütikute keskmisest ootustest (0,22 dollarit aktsia kohta).
    Alcoa käive kasvas aastatagusega võrreldes 21% ja ulatus 6,4 miljardi dollarini, kuid seegi jäi alla teise kvartali tulemusele, kuna metalli hind tegi kolmandas kvartalis läbi väga kiire 20%se languse.
    Alcoa aktsia langes eile USAs järelturul 4,6%, tasemeni 9,83 dollarit ning on täna mõjunud negatiivselt ka Aasia börsidele.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Dow ja S&P 500 tõusid uute rekorditeni
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.