• OMX Baltic−0,15%301,69
  • OMX Riga−0,2%891,1
  • OMX Tallinn−0,05%2 068,35
  • OMX Vilnius0,26%1 200,63
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,06%8 755,39
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,68
  • OMX Baltic−0,15%301,69
  • OMX Riga−0,2%891,1
  • OMX Tallinn−0,05%2 068,35
  • OMX Vilnius0,26%1 200,63
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,06%8 755,39
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,68
  • 17.10.11, 16:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Superkasum

Tallink Grupp teenis juunist augustini kestnud kvartalis 54 miljoni eurose puhaskasumi, mida on 27% enam kui möödunud aastal.
Kokku ulatus Tallinki käive augustis lõppenud kvartalis 295,9 miljoni euroni, mida on 8,7% enam kui aasta eest.
Mõlema numbriga ületati veidi LHV Panga prognoosi, mis ootas 286 miljoni eurost käivet ja 52,5 miljoni eurost kasumit.
Sarnaselt eelnevatele kvartalitele avaldas Tallink Grupi kuludele suurimat mõju kütusekulude suurenemine johtuvalt kõrgematest kütusehindadest. Neljandas kvartalis suurenes kütusekulu võrreldes eelmise aastaga 7 miljoni euro võrra ehk 22%.2010/2011 majandusaasta 12 kuu arvestuses suurenes kütusekulu 28 miljoni euro võrra, mis on 26% suurem kui eelneval majandusaastal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vastavalt kontserni strateegiale jätkus laenude vähendamine. Neljanda kvartali lõpus 31. augustil 2011 oli kontserni 1 011 miljonit eurot intressikandvaid kohustusi, mis on 5% vähem kui aasta tagasi.Kontserni neljanda kvartali tulemus vastas juhtkonna ootustele.
Juhtkonna hinnangul jätkub kontserni tulemuste paranemine 2010/2011 majandusaasta viimasel neljal kuul kuid reisijate arvu ning müügitulude kasv ei saa olema nii agressiivne kui 2010.a. sügisel. Tähelepanuta ei saa jätta majanduskeskkonna ebakindlust ja arenguid, mille võimalikku mõju Kontserni tegevusele ei oska hetkel hinnata. Jätkuvalt on kõrgetel tasemetel püsinud kütusehinnad, mis avaldavad mõju kulude suurenemisele. Samas on oodata positiivset mõju Soome-Saksa liini sulgemisest, mille varasem negatiivne tulemus asendub positiivse tulemusega laevade prahtimisest.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele