Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Apple'i tahvelarvutite turuosa vähenes järsult
Kolmandas kvartalis langes Apple'i tahvelarvutite turuosa 50%-le, teises kvartalis küündis see veel 66%-ni, vahendas finantsuudisteagentuur Bloomberg.
International Data Corporationi aruande kohaselt küündis globaalne tahvelarvutite partii kolmandas kvartalis 27,8 miljoni ühikuni, mis on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga suurenenud poole võrra.
Samsung suutis tänavusest kolmanda kvartali partiist väljastada 5,1 miljonit masinat, suurendades numbrit teise kvartaliga võrreldes kaks korda. Amazoni turuosa suurenes 4,8% pealt 9%-le. Apple'i languse põhjuseks võib lugeda just Amazoni, Google'i ja Samsungi toodete nõudluse kasvu.
Apple teatas iPad mini ja neljanda generatsiooni iPadi müüginumbriteks 3 miljonit ühikut, mis esialgsete hinnangute järgi täidavad miinimumootused. BTIG analüütiku Walter Piecyki hinnangul on 3 miljonit müüdud iPadi miinimumnumber, kui arvestada tahvelarvutite hinda ja avatud kaupluste arvu. Näiteks New Yorgis ja New Jerseys olid mitmed poed orkaan Sandy purustustööde tõttu suletud.
Apple alustas uute tahvelarvutite müüki 2. novembril rohkem kui 30-s riigis. ISI Groupi analüütiku Brian Marshalli hinnangul moodustas müüdud uutest iPadidest kaks kolmandikku mini-versioon.