Tuntud juhtimisguru Tom Peters ütles Nordic Business Forumil esinedes, et tippjuhid ei mõista kui oluline on töötajate arendamine ja et see on tippjuhi, mitte tema alluvate ülesanne.
“Juhtidel on ajada üks ja ainus äri – kasumlikult juhtida ja arendada talente,” ütles Peters. Ta tunnistas, et on veetnud pikki aastaid korrutades, et kliendi huvidega tuleb arvestada kõigepealt, aga on nüüd selle tõe ümber vaadanud. “Kui sa tahad, et kliendi huvid tuleksid kõigepealt, siis sellest lähtuvalt on veelgi eespool selle inimese huvid, kes klienti teenindab,” nentis Peters.
Peters märkis, et endise sõjaväelasena jääb talle täiesti arusaamatuks, miks sõjaväes tegelevad väljaõppega kindralid, samas kui ettevõtetes jäetakse see keskastmetöötajate rutiinseks tegevuseks.
Oma ettekannet alustas Tom Peters aga Conrad Hiltoni tsitaadiga. Hiltoni hotelliketi rajajalt küsiti tema elutöö auks korraldatud peol, mis on kõige olulisem asi, mida ta on pika karjääri jooksul õppinud. “Ära unusta vannikardinat vanni toppida,” tähendas Hilton. “Esimese tehingu pealt kliendiga sa kaotad raha. Võitma hakkad sa siis, kui klient tuleb aina uuesti tagasi ja soovitab sinu tooteid teistele. Esimest korda lähed sa hotelli, sest see näeb uhke välja. Teist korda lähed sa tagasi vannikardina pärast.”
Artikkel jätkub pärast reklaami
Petersi sõnul on juhtidel seda raske mõista. “Nad korrutavad, et hotelliäris loevad kolm asja: asukoht, asukoht ja asukoht. Mina ütlen, et loeb vannikardin, vannikardin ja veel kord vannikardin. Ja võidan mina!”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!