„Elurikkuse hoidmine ja puhas loodus on meie ühised väärtused, aga ka kõige olulisemaid asju saab korraldada tõhusamalt,“ ütles energeetika- ja keskkonnaminister Andres Sutt. „Me ei tee järeleandmisi keskkonnakaitses, kuid loamenetlus saab olla kiire ja tõhus.”
Keskkonnaamet pidi Rail Balticu loodusmõjusid hüvitama, kuid tegelikkuses hoopis süvendas neid. Tuleb välja, et see on korduv viga, millele riigikontroll on ennegi tähelepanu juhtinud.
Eesti 200 juht Kristina Kallas näeb bürokraatia vähendamiseks vajadust kärpida keskkonnaameti töötajate hulka, aga ameti juhi Rainer Vakra sõnul pole see lahendus. “Nõrk keskkonnaamet on ettevõtja õudusunenägu,” märkis Vakra.
Kliimaministeerium toob välja kuus viisi, kuidas plaanib sel aastal bürokraatiat vähendada ehk lubade väljastamist ja keskkonnamõju hindamist kiirendada.
Usaldus on äris kõige olulisem ning see kehtib ka transporditeenuses. Inimeste päevakava on tihe ning iga minut loeb. Viimane asi, millele soovitakse väärtuslikku aega kulutada, on hilinev või ärajäänud taksosõit ning määrdunud ja ebamugav sõiduk. Samuti juhuslikud pimekohtingud autojuhiga, mis võivad jätta pikemaks ajaks halva tunde.